KudoZ home » English to Bulgarian » Tech/Engineering

WITH LATERAL RECESS

Bulgarian translation: със страничен канал


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:WITH LATERAL RECESS
Bulgarian translation:със страничен канал
Entered by: Rado Varbanov

16:38 Feb 28, 2002
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: WITH LATERAL RECESS
stava duma za avtomobilni dvigateli
Rado Varbanov
с страничен луфт, канал, гнездо, нут, удълбаване
Explanation:
с страничен луфт, канал, гнездо, нут, удълбаване
Selected response from:

Stoyan Dinev, Prof. Dr.
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1с страничен луфт, канал, гнездо, нут, удълбаванеStoyan Dinev, Prof. Dr.
4странична ниша, Вдълбаване, жлебslavist
4с страничен луфт, канал, гнездо, нут, удълбаванеStoyan Dinev, Prof. Dr.
1страничен каналkalina


Discussion entries: 2





  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
с страничен луфт, канал, гнездо, нут, удълбаване


Explanation:
с страничен луфт, канал, гнездо, нут, удълбаване

Stoyan Dinev, Prof. Dr.
PRO pts in pair: 73

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Peter Skipp: да. Ама пУсни малко повече подтекст..!
7 mins

30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
с страничен луфт, канал, гнездо, нут, удълбаване


Explanation:
с страничен луфт, канал, гнездо, нут, удълбаване

Stoyan Dinev, Prof. Dr.
PRO pts in pair: 73

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
странична ниша, Вдълбаване, жлеб


Explanation:
Струва ми се, че адекватният превод в контекста на автомобилите е страничен жлеб.
Предложенията на колегата са добри, но все пак Вдълбаване е по-точно. Мисля:))

slavist
PRO pts in pair: 37

15 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
страничен канал


Explanation:
Все пак е необходим повече контекст, като се има пред вид, че думата има много значения, трябва да се види от контекста за какво става дума

kalina
Bulgaria
PRO pts in pair: 13