KudoZ home » English to Bulgarian » Tech/Engineering

belt-transfer box

Bulgarian translation: предавателна кутия с ремък


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:belt-transfer box
Bulgarian translation:предавателна кутия с ремък
Entered by: Stoyan Dinev, Prof. Dr.

12:24 Apr 2, 2002
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: belt-transfer box
belt-transfer box
slavist
предавателна кутия с ремък
Explanation:
предавателна кутия с ремък
Selected response from:

Stoyan Dinev, Prof. Dr.
Grading comment
Благодаря.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1предавателна кутия с ремъкStoyan Dinev, Prof. Dr.
4цилиндър или ролка за прехвърляне на ремъкаRUJA


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
предавателна кутия с ремък


Explanation:
предавателна кутия с ремък

Stoyan Dinev, Prof. Dr.
PRO pts in pair: 73
Grading comment
Благодаря.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  SOFITA: Може би ремъчна предавателна кутия
1 day10 hrs

18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
цилиндър или ролка за прехвърляне на ремъка


Explanation:
едно от значенията на box = buechse (нем), т.е. втулка, гилза, цилиндър

RUJA
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 40