KudoZ home » English to Bulgarian » Tech/Engineering

car tuning

Bulgarian translation: тунинг


11:06 Jan 24, 2003
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: car tuning
stava duma za sustezatelni koli
VVV
Bulgarian translation:тунинг
Explanation:
Повече се използва, когато серийна кола се дообработи така, че да стане с по-спортни характеристики. Вероятно си виждала "Мерцедес" AMG или BMW M-power - съответните фирми са взели колите, направили са им тунинг и са ги превърнали в още по-големи зверове.
А ако колата си е проектирана състезателна, по-скоро й се правят регулировки и настройки, отколкото тунинг.
Selected response from:

Boyan Brezinsky
Bulgaria
Grading comment
BLAGODARIA!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5реглаж на кола
Ludwig Chekhovtsov
4тунинг
Boyan Brezinsky


  

Answers


13 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
реглаж на кола


Explanation:
реглаж, реглиране, регулиране

РЕГЛАЖ НА ХОДОВА ЧАСТ
РЕГУЛИРАНЕ на колела със фирмен стенд
www.stoki.com/php/ uslugi-grupa-imena.php3?prazdel=133&cur_row=70


Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 564

2 days 22 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
тунинг


Explanation:
Повече се използва, когато серийна кола се дообработи така, че да стане с по-спортни характеристики. Вероятно си виждала "Мерцедес" AMG или BMW M-power - съответните фирми са взели колите, направили са им тунинг и са ги превърнали в още по-големи зверове.
А ако колата си е проектирана състезателна, по-скоро й се правят регулировки и настройки, отколкото тунинг.

Boyan Brezinsky
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 644
Grading comment
BLAGODARIA!