plate; modular jacks

Bulgarian translation: плоча

English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering / fax, copier
English term or phrase: plate; modular jacks
Parts of a copier/fax machine.
Vladimir Shapovalov
United States
Bulgarian translation:плоча
Explanation:
Стъклената плоча, върху която се поставя листът за копиране. Само дето нея я има само в плоските копирни машини.
Modular jacks нищо не ми говори - съединители (куплунги) на/между модулите? За такава машина не може да са "модулни съединители", дори и да допуснем, че съществува такова чудо.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-02-04 10:47:55 (GMT)
--------------------------------------------------

Като погледнах картинката, ми се струва, че \"плоча\" си е подходящо. Евентуално - просто \"стъкло\".
Modular jacks - просто \"куплунги\" или евентуално, в краен случай, \"гнезда\". Забелязвам някаква звездичка след \"jacks\". Интересно какво пише в бележката. Друг вариант би било \"допълнителни куплунги\".
Selected response from:

Boyan Brezinsky
Bulgaria
Grading comment
Proofreader-а на клиента посочи следното:
modular jacks=модулни розетки
plate=капак

Благодаря за съдействието!
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3печатна форма, тава; модулен бутонен прекъсвач
guernica70
3плоча
Boyan Brezinsky


Discussion entries: 1





  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
плоча


Explanation:
Стъклената плоча, върху която се поставя листът за копиране. Само дето нея я има само в плоските копирни машини.
Modular jacks нищо не ми говори - съединители (куплунги) на/между модулите? За такава машина не може да са "модулни съединители", дори и да допуснем, че съществува такова чудо.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-02-04 10:47:55 (GMT)
--------------------------------------------------

Като погледнах картинката, ми се струва, че \"плоча\" си е подходящо. Евентуално - просто \"стъкло\".
Modular jacks - просто \"куплунги\" или евентуално, в краен случай, \"гнезда\". Забелязвам някаква звездичка след \"jacks\". Интересно какво пише в бележката. Друг вариант би било \"допълнителни куплунги\".

Boyan Brezinsky
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 644
Grading comment
Proofreader-а на клиента посочи следното:
modular jacks=модулни розетки
plate=капак

Благодаря за съдействието!

34 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
печатна форма, тава; модулен бутонен прекъсвач


Explanation:
Plate - ако е вътрешна част, може и да е барабан,а външна=тава - местата за поставяне на хартията.
1.flat plate=плоска печатна форма,
2.impact plate=отражателна плоча,екран
3.alkuprint plate=биметална офсетова форма;
4.modular jack= контактно/щепселно/ гнездо
Номерираните значения са взети от Англ.-бълг. политехнически речник, изд.Техника, 1997 г.

guernica70
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 43