KudoZ home » English to Bulgarian » Tech/Engineering

shorted high / low

Bulgarian translation: Входът на датчика (за компонента) е над/под приетия диапазон за напрежението


08:36 Dec 8, 2003
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: shorted high / low
Error Code - Oil Pressure Sensor - Component shorted high
Elissaveta Toteva
Bulgarian translation:Входът на датчика (за компонента) е над/под приетия диапазон за напрежението
Explanation:
http://belizesports.com/gi/obdiidtcu.htm
Selected response from:

RUJA
Grading comment
Много благодаря и за превода и за Интернет страницата, тя ми свърши страхотна работа.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Не е отговор, а само допълнение на предишния отговорLudwig Chekhovtsov
4Входът на датчика (за компонента) е над/под приетия диапазон за напрежениетоRUJA
4предположение
Natasha Stoyanova
2намалено съпротивление на датчикаBoyan Brezinsky


  

Answers


41 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
предположение


Explanation:
Късо съединение в резултат на високо/ниско напрежение.

Справки: PANASONIC
Model: NN-6653A
Symptom: No heat, and making a low humming sound
Problem: Shorted high voltage diode (rectifier)
Test: High-Voltage Diode (Rectifier) Test
Solution: Replace diode (rectifier), part # A62024000AP

Natasha Stoyanova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 276

2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
намалено съпротивление на датчика


Explanation:
Едно мнение в една нюзгрупа съдържаше следното:
These shorts can be either complete shorts (low resistance)or they can be partial shorts (high resistance).
Само дето там става дума за батерии.
Но все пак, да допуснем, че така се говори и за други компоненти.
Low short ще си бъде обикновеното късо съединение, а high short ще бъде намалено съпротивление, което съответно води до по-голям протичащ ток.
Аз лично съм изпитвал нещо подобно - ако бакелитов щепсел пробие поради овлажняване, в него се образува канал и той не може да се използва вече, защото каналът пробива отново, макар че съпротивлението му не е близко до нула.


Boyan Brezinsky
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 644

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Входът на датчика (за компонента) е над/под приетия диапазон за напрежението


Explanation:
http://belizesports.com/gi/obdiidtcu.htm

RUJA
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 40
Grading comment
Много благодаря и за превода и за Интернет страницата, тя ми свърши страхотна работа.

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Не е отговор, а само допълнение на предишния отговор


Explanation:
Oil Pressure Sens Low - Oil pressure sensor input below acceptable voltage

Oil Pressure Sens High - Oil pressure sensor input above acceptable voltage

Catalyst Temperature Sensor Circuit Shorted High - Catalyst temperature sensor circuit shorted high

Catalyst Temperature Sensor Circuit Shorted Low - Catalyst temperature sensor circuit shorted low


Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 564