KudoZ home » English to Bulgarian » Tech/Engineering

flex, fan, and stack the paper

Bulgarian translation: огънете, разлистете и изравнете отново пакета хартия


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:flex, fan, and stack the paper
Bulgarian translation:огънете, разлистете и изравнете отново пакета хартия
Entered by: Natalie

11:14 Sep 16, 2001
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: flex, fan, and stack the paper
tryabva mi gladko zvouchene na bulgarski

stava vupros za neshtata, koito se pravyat s edno koupche hartiya predi da se zaredi v printer da rechem, za da ne se slepvat listata i t.n.
xxxbelokapov
огънете, разлистете и изравнете отново пакета хартия
Explanation:
от практически опит
Selected response from:

Elissaveta Toteva
Grading comment
dobre kazano

strashni ste (imam pred vid - vsishkite :-) )
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4огънете, разлистете и изравнете отново пакета хартияElissaveta Toteva
4разлиствам, подравнявамBoyan Brezinsky
4чЙЦ РП-ДПМХ
Maya.P


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
чЙЦ РП-ДПМХ


Explanation:
оЕ ВЙИ ЛБЪБМБ, ЮЕ ЙНБ ЕМЕЗБОФЕО ОБЮЙО ДБ УЕ РТЕДБДБФ ДЕКУФЧЙСФБ У ИБТФЙСФБ, РТЕДЙ ФС ДБ УЕ РПУФБЧЙ Ч ИБТФЙЕОБФБ ФБЧБ:-), Б ЙНЕООП, ИБТФЙЕОПФП ФПРЮЕ РЯТЧП УЕ ПЗЯЧБ Й ТБЪМЙУФЧБ ЪБ ДБ ЧЪЕНЕ ЧЯЪДХИ, УМЕД ЛПЕФП УЕ РПУФБЧС РП ДЯМЗБФБ УФТБОБ ОБ ВАТПФП Й УЕ "ПЮХЛЧБ".
оП БЛП ЙУЛБФЕ ДБ ПРЙЫЕФЕ ФПЧБ ОБЛТБФЛП, НПЦЕФЕ ДБ ЛБЦЕФЕ "ИБТФЙСФБ УЕ ПВТБВПФЧБ ЪБ ПВЕЪРТБЫБЧБОЕ"
хУРЕИ


Maya.P
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 43

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
разлиствам, подравнявам


Explanation:
Flex беше обяснено.

Boyan Brezinsky
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 644

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
огънете, разлистете и изравнете отново пакета хартия


Explanation:
от практически опит

Elissaveta Toteva
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 185
Grading comment
dobre kazano

strashni ste (imam pred vid - vsishkite :-) )