KudoZ home » English to Bulgarian » Tech/Engineering

poll code // polling

Bulgarian translation: Заявка за трансфер на данни


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:poll code // polling
Bulgarian translation:Заявка за трансфер на данни
Entered by: Maya.P

11:17 Sep 16, 2001
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: poll code // polling
svyrzano e s rabotata s Fax aparat.
xxxbelokapov
ъБСЧЛБ ЪБ ФТБОУЖЕТ ОБ ДБООЙ
Explanation:
фПЧБ Е ЮБУФ ПФ РТПФПЛПМБ ЪБ ПВНЕО ОБ ДБООЙ НЕЦДХ ЖБЛУПЧЕ, НПДЕНЙ Й Ф.О.
polling=
Making continuous requests for data from another device. For example, modems that support polling can call another system and request data
оБДСЧБН УЕ ДБ РПНПЗОЕ.
Selected response from:

Maya.P
Grading comment
taka si e - no mi tryabvashe neshto kratishko (i bez tova sintaksisa na dokumenta e dosta zapleten)

3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4сканиранеElissaveta Toteva
4извършване на запитване на абонати по определен ред
Natasha Stoyanova
4ъБСЧЛБ ЪБ ФТБОУЖЕТ ОБ ДБООЙ
Maya.P
3testxxxpetia


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ъБСЧЛБ ЪБ ФТБОУЖЕТ ОБ ДБООЙ


Explanation:
фПЧБ Е ЮБУФ ПФ РТПФПЛПМБ ЪБ ПВНЕО ОБ ДБООЙ НЕЦДХ ЖБЛУПЧЕ, НПДЕНЙ Й Ф.О.
polling=
Making continuous requests for data from another device. For example, modems that support polling can call another system and request data
оБДСЧБН УЕ ДБ РПНПЗОЕ.


Maya.P
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 43
Grading comment
taka si e - no mi tryabvashe neshto kratishko (i bez tova sintaksisa na dokumenta e dosta zapleten)

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
извършване на запитване на абонати по определен ред


Explanation:
Т.е. при задеден такъв режим за работа на факс-апарата, той избира абонатите по предварително определен ред и търси съобщения.

Natasha Stoyanova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 276

11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
test


Explanation:
poll:
to test (as several computer terminals sharing a single line) in sequence for messages to be transmitted
I hope it'll help:)


    personal x-perience
xxxpetia

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
сканиране


Explanation:
по-подробно - търсене на устройство с нужния адрес чрез последователно запитване на устройства в мрежата

Elissaveta Toteva
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 185