KudoZ home » English to Bulgarian » Tech/Engineering

One-Touch keypad

Bulgarian translation: цифрова клавиатура за бързо избиране


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:One-Touch keypad
Bulgarian translation:цифрова клавиатура за бързо избиране
Entered by: Natalie

23:13 Sep 17, 2001
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: One-Touch keypad
pak na sushtoto multi-funktsionalno oustroistvo (fax/l-printer/scanner..)

N.B.: ne se polzva tsyala klaviatourna - tova sa boutonite na samiya aparat
xxxbelokapov
цифрова клавиатура за бързо избиране
Explanation:
от англ.-френски и англ.-португалски он-лайн речници
Selected response from:

Stoyan Germanov
Bulgaria
Grading comment
sounds good - and most of all - it's Concise :-)

Thanks a LOT!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4цифрова клавиатура за бързо избиранеStoyan Germanov
4бутони за бърз избор на функцияBoyan Brezinsky
4специализирана клавиатура с еднократно натисканеComtrans1
5 -1butoni za natiskane :)
Andrei Vrabtchev


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
butoni za natiskane :)


Explanation:
Belokapov, kak ja karash, vurvjat li pravodite?


    personal experience
Andrei Vrabtchev
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 1731

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Comtrans1: keypad не е бутон, а клавиатура
50 mins
  -> ne sum kazal "buton", a 'BUTONI" - a klaviaturata ot kakvo se sustoi?

54 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
специализирана клавиатура с еднократно натискане


Explanation:
keypad е малка допълнителна клавиатура на устройство, обикновено върху нея са позиционирани найа-често ползваните бутони - за навигация или цифри.
one-touch предполагам, е ясно :)


Comtrans1
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 119

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
бутони за бърз избор на функция


Explanation:
Оставам с впечатлението, че това е част от списъка на features. Ако не е така, според мен може да не се усложняват нещата и да се остави просто бутони - много важно, че се натискат веднъж.
А може и съвсем да дадем воля на въображението - "функционални бутони" или "бързо избиране на функция чрез специални бутони".

Boyan Brezinsky
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 644

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
цифрова клавиатура за бързо избиране


Explanation:
от англ.-френски и англ.-португалски он-лайн речници

Stoyan Germanov
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 106
Grading comment
sounds good - and most of all - it's Concise :-)

Thanks a LOT!