KudoZ home » English to Bulgarian » Tech/Engineering

to proceed over to do an interdiction; freebord

Bulgarian translation: прехват/прехващане; потъва бързо


03:03 Sep 18, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: to proceed over to do an interdiction; freebord
We launched both small boats and proceeded over to do an interdiction. As we went ahead and pulled the sailing boat alongside it was noticeable that the freeboard was falling fast.
andre
Bulgarian translation:прехват/прехващане; потъва бързо
Explanation:
Въпреки че нито една от двете фрази не означава буквално това, имам такива подозрения. Би било чудесно, ако е филм и ситуацията се вижда.
"Тръгнахме/излязохме с двата малки катера, за да направим прехват/ за да прехванем/заловим нарушителя/пострадлия. ..., видяхме, че яхтата/платноходката потъва бързо."
Selected response from:

Boyan Brezinsky
Bulgaria
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4прехват/прехващане; потъва бързоBoyan Brezinsky
4заграждение, преграда; част от кораба, която е над водатаComtrans1


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
заграждение, преграда; част от кораба, която е над водата


Explanation:
interdiction в случая явно означава преграда, заграждение
freeboard - тази част от кораба, която е над водата
freeboard (frebord)
n.
the distance from the main deck or gunwale to the waterline of a ship


(C)1995 Zane Publishing, Inc. (C)1994, 1991, 1988 Simon & Schuster, Inc.


Comtrans1
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 119

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
прехват/прехващане; потъва бързо


Explanation:
Въпреки че нито една от двете фрази не означава буквално това, имам такива подозрения. Би било чудесно, ако е филм и ситуацията се вижда.
"Тръгнахме/излязохме с двата малки катера, за да направим прехват/ за да прехванем/заловим нарушителя/пострадлия. ..., видяхме, че яхтата/платноходката потъва бързо."

Boyan Brezinsky
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 644