KudoZ home » English to Bulgarian » Tech/Engineering

take the aerial underneath the cable...

Bulgarian translation: вж. долу


05:39 Sep 18, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: take the aerial underneath the cable...
We took the aerial underneath the cable and power lines the cable being the lowest and had enough room to work the truck underneath those lines. we did set up the truck so that we could protect the exposure the hotel
andre
Bulgarian translation:вж. долу
Explanation:
Не е много свързано, ама ще опитам.
Aerial е антена. Прекарали са антената под кабелите - в Америка кабелите за електричество (power lines), телефон и други най-често вървят по стълбове над земята (а не като у нас закопани). Имало достатъчно място, за да прекарат камиона отдолу. И последното изречение не ми е твърде ясно - може би просто са могли да защитят/защитават хотела.
Selected response from:

Boyan Brezinsky
Bulgaria
Grading comment
Нещо такова ще да е...
Благодаря
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4хващам антена по-долу от кабелLudwig Chekhovtsov
4вж. долуBoyan Brezinsky


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
вж. долу


Explanation:
Не е много свързано, ама ще опитам.
Aerial е антена. Прекарали са антената под кабелите - в Америка кабелите за електричество (power lines), телефон и други най-често вървят по стълбове над земята (а не като у нас закопани). Имало достатъчно място, за да прекарат камиона отдолу. И последното изречение не ми е твърде ясно - може би просто са могли да защитят/защитават хотела.

Boyan Brezinsky
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 644
Grading comment
Нещо такова ще да е...
Благодаря

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
хващам антена по-долу от кабел


Explanation:
Ние хванахме антената по-долу от кабела...

Own experience

Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 564