KudoZ home » English to Bulgarian » Tech/Engineering

ladder pipe

Bulgarian translation: телескопична стълба


06:32 Sep 18, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: ladder pipe
Нещо пожарникарско
andre
Bulgarian translation:телескопична стълба
Explanation:
Мисля, че става дума за телескопична стълба. Такава, която се разгъва.
Selected response from:

slavist
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4телескопична стълбаslavist
4тръбопровод в стълбатаBoyan Brezinsky
5 -1тръбна стълба
Natasha Stoyanova
4 -1Тръбеста стълбаLudwig Chekhovtsov


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
Тръбеста стълба


Explanation:
English-Bulgarian Online Dictionary
Results: LADDER
N ПОДВИЖНА СТЪЛБА; СТЪЛБА; БРИМКА




Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 564

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Comtrans1: по-скоро "тръбна стълба", но ме съмнява нещо...
14 mins
  -> Има разлика:тръбеста значи че има форма на тръба, а тръбна-е направена от тръби

27 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
тръбна стълба


Explanation:
Мисля, че на български трябва така да звучи.

Natasha Stoyanova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 276

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Ludwig Chekhovtsov: Все пак тръбеста, защото има форма на тръба
1 hr

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
тръбопровод в стълбата


Explanation:
Съмнявам се, че в България изобщо има такава техника.
Пусни едно търсене в Интернет по въпроса.
Един документ е http://www.keyconn.net/afd/afdapp.htm
Между другото, aerial не е антена, както си мислех, а aerial ladder.


    Reference: http://www.keyconn.net/afd/afdapp.htm
    Reference: http://www.google.com/search?num=30&hl=en&q=%22ladder+pipe%2...
Boyan Brezinsky
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 644

19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
телескопична стълба


Explanation:
Мисля, че става дума за телескопична стълба. Такава, която се разгъва.

slavist
PRO pts in pair: 37