KudoZ home » English to Bulgarian » Tech/Engineering

tail board; bumper

Bulgarian translation: заден капак и броня


06:33 Sep 18, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: tail board; bumper
.... next time you're being pinned b/n the tail boar and the bumper os one's car
andre
Bulgarian translation:заден капак и броня
Explanation:
Идеята вероятно е, че ще се окаже между задницата на своята кола и друга.
Selected response from:

slavist
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5заден капак на автомобил; броня на автомобилComtrans1
4заден капак и броняslavist
5 -1падащ борд на автомобил
Natasha Stoyanova


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
заден капак на автомобил; броня на автомобил


Explanation:
tail board - заден капак на автомобил
bumper - броня на автомобил

Comtrans1
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 119

33 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
падащ борд на автомобил


Explanation:
За бронята съм съгласна с предишния отговор, но tail-board означава падащ борд.
Справки: www.multitran.ru

Natasha Stoyanova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 276

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Comtrans1: tail board - заден подвижен капак на кола, каруца, според Babylon. Падащ борд е твърде буквално преведено
33 mins

19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
заден капак и броня


Explanation:
Идеята вероятно е, че ще се окаже между задницата на своята кола и друга.

slavist
PRO pts in pair: 37