KudoZ home » English to Bulgarian » Tech/Engineering

jaws of life

Bulgarian translation: електрически клещи за рязане на ламарина


00:05 Sep 23, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: jaws of life
Как се казват на български тези огромни клещи, с които отварят примерно смазаната врата на катастрофирал автомобил?

Бързичко...
andre
Bulgarian translation:електрически клещи за рязане на ламарина
Explanation:
Клещи за рязане на ламарина, обикновено - електрически, големи.
Няма термин на български.
Selected response from:

slavist
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4електрически клещи за рязане на ламаринаslavist
4Може би става въпрос за челюстна трошачка
Maya.P
3mengeme, styaga, stiski, kleshtibg.Linguist
3ножици за ламаринаWilly Obretenov


  

Answers


41 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Може би става въпрос за челюстна трошачка


Explanation:
За повече подробности виж политехническия речник

Maya.P
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 43

1 day 2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ножици за ламарина


Explanation:
челюстна трошачка не е.
Може да бъде и ножица за тел.

Willy Obretenov
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 223

1 day 7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
електрически клещи за рязане на ламарина


Explanation:
Клещи за рязане на ламарина, обикновено - електрически, големи.
Няма термин на български.

slavist
PRO pts in pair: 37

1 day 12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
mengeme, styaga, stiski, kleshti


Explanation:
jaws = mengeme, styaga, stiski, kleshti


English-Bulgarian Technical Dictionary


s.

bg.Linguist
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 49