KudoZ home » English to Bulgarian » Tech/Engineering

live electrical wires

Bulgarian translation: електрически проводници под напрежение


00:05 Sep 23, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: live electrical wires
No
andre
Bulgarian translation:електрически проводници под напрежение
Explanation:
Може би става въпрос за необезопасени проводници или както понякога казваме на български "голи жици":-)
Selected response from:

Maya.P
Grading comment
Голи или оголени?
Благодаря.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5кабели под напрежение
Natasha Stoyanova
4електрически проводници под напрежение
Maya.P


  

Answers


34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
електрически проводници под напрежение


Explanation:
Може би става въпрос за необезопасени проводници или както понякога казваме на български "голи жици":-)

Maya.P
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 43
Grading comment
Голи или оголени?
Благодаря.

1 day 6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
кабели под напрежение


Explanation:
Или жици под напрежение. Разговорното наистина е "гола жица".

Natasha Stoyanova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 276