KudoZ home » English to Bulgarian » Tech/Engineering

fire wall

Bulgarian translation: protivopojarna stena


01:47 Sep 23, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: fire wall
Вероятно нещо по автомобила - кракът бил приклещен между педала на газта, спирачката и въпросното нещо.

Бързичко, моля!
andre
Bulgarian translation:protivopojarna stena
Explanation:
protivopojarna stena

(fire stop - protivopojarna pregrada)


English-Bulgarian Technical Dictionary
Selected response from:

bg.Linguist
Bulgaria
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4protivopojarna stenabg.Linguist
4а може би "топлоизолацията"
mayakal
4мисля, че на български се казва "противопожарно одеало"
Maya.P


  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
мисля, че на български се казва "противопожарно одеало"


Explanation:
На дадения по-долу URL можете да видите снимка на fire wall в автомобил.
Дано е това:-)


    Reference: http://www.quietride.com/Pages/page6.html
Maya.P
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 43

37 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
а може би "топлоизолацията"


Explanation:
възможно е и да е топлоизолационен екран на овтомобила

mayakal
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 16

1 day 10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
protivopojarna stena


Explanation:
protivopojarna stena

(fire stop - protivopojarna pregrada)


English-Bulgarian Technical Dictionary

bg.Linguist
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 49