KudoZ home » English to Bulgarian » Tech/Engineering

tissue paper; user friendliness

Bulgarian translation: тънка опаковъчна или копирна хартия


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:tissue paper; user friendliness
Bulgarian translation:тънка опаковъчна или копирна хартия
Entered by: Comtrans1

01:21 Sep 27, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: tissue paper; user friendliness
The aim of the project is to improve tissue moisture capacity, absorbancy, user friendliness.

тънка опаковъчна или копирна хартия
Explanation:
tissue paper
very thin, unsized, nearly transparent paper, as for wrapping things, making tracings, etc.

(C)1995 Zane Publishing, Inc. (C)1994, 1991, 1988 Simon & Schuster, Inc.

user friendliness ще рече примерно лесна за употреба, удобна за потребителя и т.н според предмета
Selected response from:

Comtrans1
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5салфетки
Natasha Stoyanova
5тънка опаковъчна или копирна хартияComtrans1
4хартиените салфетки
mayakal
4санитарни хартии, удобен, лесен за използване от потребителя
Maya.P


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
санитарни хартии, удобен, лесен за използване от потребителя


Explanation:
Целта на проекта е подобряване възможностите за попиване и абсорбция на тъканта, както и удобството при потребление.
Разбира се, това е само едно предложение:-)
Успех!

Maya.P
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 43

23 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
тънка опаковъчна или копирна хартия


Explanation:
tissue paper
very thin, unsized, nearly transparent paper, as for wrapping things, making tracings, etc.

(C)1995 Zane Publishing, Inc. (C)1994, 1991, 1988 Simon & Schuster, Inc.

user friendliness ще рече примерно лесна за употреба, удобна за потребителя и т.н според предмета

Comtrans1
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 119

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
салфетки


Explanation:
Целта на проекта е подобряване на попиваемостта на салфетките и удобството им за ползване от потребителите.

Natasha Stoyanova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 276

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
хартиените салфетки


Explanation:
целта на проекта е да се подобри влагоемкостта и попиваемостта на хартиените салфетки, да се направят приятни и лесни за употреба.
:))

mayakal
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 16