KudoZ home » English to Bulgarian » Tech/Engineering

thwarted

Bulgarian translation: Животът победи ли, се ражда нов живот; надвие ли смъртта, настъпва гибел. Воинът живее в смъртоносна схватка в защита на Мира.


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:When life is victorious, there is birth; when it is thwarted, there is death. A warrior is always engaged in a life-and-death st
Bulgarian translation:Животът победи ли, се ражда нов живот; надвие ли смъртта, настъпва гибел. Воинът живее в смъртоносна схватка в защита на Мира.

16:04 Oct 4, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: thwarted
When life is victorious, there is birth; when it is thwarted, there is death. A warrior is always engaged in a life-and-death struggle for Peace.
radina
one more try
Explanation:
Животът победи ли, се ражда нов живот; надвие ли смъртта, настъпва гибел.
Воинът живее в смъртоносна схватка в защита на Мира.
Selected response from:

mayakal
Grading comment
super e. mnogo mi haresa !!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5wizh dolu
Andrei Vrabtchev
4 +1one more try
mayakal
4thwarted = погубен, разрушен, неуспял....
Maya.P
4thwarted = погубвам, разрушавам, губя, не успявам
Maya.P
4hinder,obstruct,xxxpetia
4разрушенLudwig Chekhovtsov


  

Answers


55 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
разрушен


Explanation:
разрушен живот

Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 564

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
hinder,obstruct,


Explanation:
s edna ideia precha, osuetiavam
Kogato jivotat naddeliava...a kogato e "nadvit"(?)
Neshto takova....maybe
Good luck


    personal x-perience
xxxpetia

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
thwarted = погубвам, разрушавам, губя, не успявам


Explanation:
Раждането е израз на победата на живота, смъртта - на неговата загуба.Войнът винаги участва в битката за равновесие между битието и небитието.

Звучи като нещо от Карлос Кастанеда:-))

Maya.P
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 43

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
thwarted = погубен, разрушен, неуспял....


Explanation:
Раждането е израз на победата на живота, смъртта - на неговата загуба.Войнът винаги участва в битката за равновесие между битието и небитието.

Звучи като нещо от Карлос Кастанеда:-))

Maya.P
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 43

1 day 3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
wizh dolu


Explanation:
Kogato zhivotut pobezhdava, se razhda nov chovek (ima novo nachalo); kogato e pobeden, tova e smurtta. Celijat zhivot na wojna e zaet sus borba na zhivot i smurt za mir.



    personal experience
Andrei Vrabtchev
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 1731

1 day 10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
one more try


Explanation:
Животът победи ли, се ражда нов живот; надвие ли смъртта, настъпва гибел.
Воинът живее в смъртоносна схватка в защита на Мира.


    playing with poetry
mayakal
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 16
Grading comment
super e. mnogo mi haresa !!!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maya.P: Много добре звучи:-)
5 hrs
  -> Благодаря! :>))