KudoZ home » English to Bulgarian » Tech/Engineering

initialization error

Bulgarian translation: greshka pri zadavaneto na nachalni parametri


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:initialization error
Bulgarian translation:greshka pri zadavaneto na nachalni parametri

16:21 Oct 11, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: initialization error
Failed to start: unable to launch application due to an internal initialization error.
nasko
greshka pri zadavaneto na nachalni parametri
Explanation:
Prosto opitvam da otgovorja...
Selected response from:

xxxradina
Grading comment
mersi
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1грешка при инициализиранетоvanya
4грешка при установяване
Maya.P
1 +1greshka pri zadavaneto na nachalni parametrixxxradina


  

Answers


53 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
greshka pri zadavaneto na nachalni parametri


Explanation:
Prosto opitvam da otgovorja...

xxxradina
Grading comment
mersi

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  slavist: Това е идеята. Може да се каже и първоначални за коректност. Бих заложила на това, макар че изразът долу се среща често.
8 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
грешка при инициализирането


Explanation:
Когата текстът е строго специализиран може да се използва и термина "инициализиране".
Успех!


    experience
vanya
PRO pts in pair: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  slavist: Това е по-често срещаният в специализирани издания израз
1 hr

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
грешка при установяване


Explanation:
Когато дадено устройство не може да се установи в първоначално или някакво друго състояние

Maya.P
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 43