KudoZ home » English to Bulgarian » Tech/Engineering

pop-up window

Bulgarian translation: работен прозорец


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pop-up window
Bulgarian translation:работен прозорец

16:29 Oct 11, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: pop-up window
If it's an overlapped window or a pop-up window with a caption bar, the caption bar is highlighted.
nasko
работен прозорец
Explanation:
Колежката е напълно права в ояснението си, но лично аз не съм чувала временен работен прозорец, само работен прозорец.
Мисля, че работен прозорец съдържа в себе си и значението временен, та би било излишно да се казват и двете. В лингвистиката това се нарича езикова икономия.
Работен прозорец.
Selected response from:

slavist
Grading comment
mersi
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5временен работен прозорец
Natasha Stoyanova
4прозорец на опция (опционен прозорец)
Maya.P
4работен прозорецslavist


  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
временен работен прозорец


Explanation:
Този прозорец се появява върху вече избрана страница и.т.н.

Справки: ЕN-BG Dictionary of computer terms

Natasha Stoyanova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 276

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
работен прозорец


Explanation:
Колежката е напълно права в ояснението си, но лично аз не съм чувала временен работен прозорец, само работен прозорец.
Мисля, че работен прозорец съдържа в себе си и значението временен, та би било излишно да се казват и двете. В лингвистиката това се нарича езикова икономия.
Работен прозорец.

slavist
PRO pts in pair: 37
Grading comment
mersi

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
прозорец на опция (опционен прозорец)


Explanation:
Този тип прозорци се появяват в резултат от задействането на някаква опция на вече работещо приложение

Maya.P
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 43