KudoZ home » English to Bulgarian » Tech/Engineering

caption bar

Bulgarian translation: име на прозорец


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:caption bar
Bulgarian translation:име на прозорец

16:29 Oct 11, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: caption bar
If it's an overlapped window or a pop-up window with a caption bar, the caption bar is highlighted.
nasko
име на прозорец
Explanation:
Май че не се казва заглавие - това си е русизъм в случая. Или име, или наименование.
По същество - част на прозореца, обикновено горе, която съдържа част от текста, което е и името на прозореца.

Selected response from:

slavist
Grading comment
mersi
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4заглавна лента
Maya.P
4име на прозорецslavist
4заглавие на прозорецLudwig Chekhovtsov


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
заглавие на прозорец


Explanation:
Мультитран
caption bar - заголовок окна (Специальная область окна, располагаемая в верхней части и содержащая строку текста)

КРАТЪК СПРАВОЧНИК ЗА HTML СТАНДАРТ

<Hn> заглавие </Hn> , където n=1 до 6 - маркира 6 нива на заглавия, като шрифтът на всяко следващо ниво е с по-малка големина.
... техника: при кликване върху котва в документ от един прозорец, да се сменя съдържанието на друг прозорец с документ, указан в URL адрес на котвата.
http://yuliyan.narod.ru/teacher.html






    yuliyan.narod.ru/teacher.html
Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 564

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
име на прозорец


Explanation:
Май че не се казва заглавие - това си е русизъм в случая. Или име, или наименование.
По същество - част на прозореца, обикновено горе, която съдържа част от текста, което е и името на прозореца.



slavist
PRO pts in pair: 37
Grading comment
mersi

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
заглавна лента


Explanation:
на някакъв прозорец

Maya.P
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 43