KudoZ home » English to Bulgarian » Tech/Engineering

taskbar button

Bulgarian translation: бутони в лентата на задачите


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:taskbar button
Bulgarian translation:бутони в лентата на задачите

16:37 Oct 11, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: taskbar button
If you click in the Windows Explorer window, both the WordPad window's and the Find dialog window's taskbar button will be set to the inactive color, and the
Windows Explorer window's taskbar button will be set to the active color.
nasko
бутони в лентата на задачите
Explanation:
Става въпрос, че ако смените приложението, бутоните на съответните прозорци в лентата на задачите (долу, където е даден бутонът Start) минават в сиво. В активен цвят е само бутонът на активното в момента приложение
Selected response from:

Maya.P
Grading comment
mersi
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1бутони в лентата на задачите
Maya.P
4пак такаslavist


  

Answers


8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
пак така


Explanation:
Във всекидневието не съм чувала някой да използва друго, освен транскрибираното "таск бар".

slavist
PRO pts in pair: 37

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
бутони в лентата на задачите


Explanation:
Става въпрос, че ако смените приложението, бутоните на съответните прозорци в лентата на задачите (долу, където е даден бутонът Start) минават в сиво. В активен цвят е само бутонът на активното в момента приложение

Maya.P
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 43
Grading comment
mersi

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  vanya
2 hrs