KudoZ home » English to Bulgarian » Tech/Engineering

controls

Bulgarian translation: контроли за управление


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:controls
Bulgarian translation:контроли за управление

16:41 Oct 11, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: controls
There are three or four controls you can move between: Find What, Match Whole Word Only, Match Case, and Find Next.
nasko
елемент за управление
Explanation:
Става въпрос за готови програмни обекти, които служат за управление на някакъв процес - редактиране, избор и т.н. Такива са полето за въвеждане,падащи списъци и т.н. Много често съм го срещала и контроли за управление
Selected response from:

Maya.P
Grading comment
mersi
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4елемент за управление
Maya.P
4средства за управлениеslavist


  

Answers


8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
средства за управление


Explanation:
Има .... средства за управление.
Или инструмента за управление.

Придобилото честота на употреба е средства за управление.

Компютърни справочници

slavist
PRO pts in pair: 37

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
елемент за управление


Explanation:
Става въпрос за готови програмни обекти, които служат за управление на някакъв процес - редактиране, избор и т.н. Такива са полето за въвеждане,падащи списъци и т.н. Много често съм го срещала и контроли за управление

Maya.P
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 43
Grading comment
mersi