KudoZ home » English to Bulgarian » Tech/Engineering

tags

Bulgarian translation: комади в HTML


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:tags
Bulgarian translation:комади в HTML

16:54 Oct 11, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: tags
Behind every HTML Web page is a document that is formatted with HTML tags.
nasko
комади в HTML
Explanation:
Командите в HTML се наригат tag:-)))
Междувпрочем, от Берлиц следят дали наистина правите теста сам:-)
Selected response from:

Maya.P
Grading comment
mersi
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1комади в HTML
Maya.P
4ТаговеLudwig Chekhovtsov


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Тагове


Explanation:
Lesson 1
Урок 1 Основни елементи
HTML файлът се сътои от tags тагове команди на езика чрез които указвате какво искате да направите в страницата Почти всички тагове имат начален и краен таг т.е откъде започва и докъде свършва действието на тага Таговете се пишат заградени със знаците < и > Крайният таг се състои от името и пред него знака Всеки документ и така може да се нарича HTML файла започва и завършва съответно с <HTML> < HTML> ...
http://www.atia.com/vili/lesson1.htm


Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 564

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
комади в HTML


Explanation:
Командите в HTML се наригат tag:-)))
Междувпрочем, от Берлиц следят дали наистина правите теста сам:-)

Maya.P
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 43
Grading comment
mersi

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  slavist
18 mins