KudoZ home » English to Bulgarian » Tech/Engineering

anchor

Bulgarian translation: Указател


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:anchor
Bulgarian translation:Указател

16:58 Oct 11, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: anchor
The HTML tag for a hyperlink is the tag, which stands for anchor.
nasko
Указател
Explanation:
Указател или анкер - HTML елемент, свързващ уеб-документи.

Справки: Лингво 7.0.
Selected response from:

Natasha Stoyanova
Grading comment
mersi
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Указател
Natasha Stoyanova
4котваLudwig Chekhovtsov


  

Answers


53 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
котва


Explanation:
Обикновенно не го превеждат, а така и използват - anchor, но все пак среща понякога и котва:

КРАТЪК СПРАВОЧНИК ЗА HTML СТАНДАРТ
... A HREF=" string "> котва </A> , където string е URL адрес (стандартизиран символен низ, задаващ разположението на INTERNET документ), който може да ...
... A NAME=" етикет"> текст </A> . Когато потребителят кликне с мишката върху текста-котва, браузъра визуализира документа, чийто URL адрес е зададен чрез ...
http://yuliyan.narod.ru/teacher.html

Сайт www.stof.dax.ru
Stof
...Здесь элемент" A ", который в HTML называют якорем (anchor), использует атрибут " HREF ", обозначающий гипертекстовую ссылку для записи этой ссылки в форме URL.http://andymrrc.narod.ru/docs/web/htmljava.htm


Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 564

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Указател


Explanation:
Указател или анкер - HTML елемент, свързващ уеб-документи.

Справки: Лингво 7.0.

Natasha Stoyanova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 276
Grading comment
mersi

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  slavist
1 hr

agree  Maya.P
3 hrs