KudoZ home » English to Bulgarian » Tech/Engineering

workbook

Bulgarian translation: работна книга


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:workbook
Bulgarian translation:работна книга

17:04 Oct 11, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: workbook
A hyperlink to another type of document, such as a Microsoft Word document, a Microsoft Excel workbook, or an image.
nasko
sorry
Explanation:
IT experts say that работна книга is also possible :)
Selected response from:

vanya
Grading comment
mersi
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1файл на MS Excelvanya
4работни запискиslavist
4Работен листLudwig Chekhovtsov
3sorryvanya


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Работен лист


Explanation:
AlexSoft.net Научете сами Microsoft Excel 2000 Автор Денис Тейлър СЪДЪРЖАНИЕ Част I Първи стъпки с Exsel 2000 Глава 2 Създаване на работни листове 31 Глава 3 Форматиране на работния ви лист 49 Подобряване на работни листове на Excel 101 Глава 6 Промяна на работни листове ...

http://www.alexsoft.net/books/bul/ty_excel_contents.html


Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 564

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
работни записки


Explanation:
Чувала съм и израза
работен дневник.

slavist
PRO pts in pair: 37

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
файл на MS Excel


Explanation:
Worksheet \работен лист\ се отнася само до част от целия файл \workbook\, който може да съдържа няколко такива листа. Woekbook-ът е на практика целият файл. Good luck!

vanya
PRO pts in pair: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maya.P
5 hrs

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sorry


Explanation:
IT experts say that работна книга is also possible :)

vanya
PRO pts in pair: 20
Grading comment
mersi