KudoZ home » English to Bulgarian » Tech/Engineering

mail client

Bulgarian translation: мейл клиент


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:mail client
Bulgarian translation:мейл клиент

17:05 Oct 11, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: mail client
A hyperlink that creates a new message addressed to a specified recipient using your Web user's installed mail client.
nasko
мейл клиент/програма
Explanation:
Това е програмата, която ползвате за четене и изпращане на елекронна поща, например Microsoft Outlook, Eudora, Outlook Express и т.н.
Selected response from:

vanya
Grading comment
mersi
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4мейл клиент/програмаvanya
4приложение-клиент за работа с електронна поща
Maya.P
4е-мейл потребителslavist
4пощенски потребител
Natasha Stoyanova


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
пощенски потребител


Explanation:
потребител с електронен пощенски адрес, включен в списъка на Уеб-потребителите.

Справки: Лингво 7.0

Natasha Stoyanova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 276

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
е-мейл потребител


Explanation:
Колкото и да е неприятно, възприехме и-мейл или е-мейл, вместо електронна поща.
На този принцип по-добре да си използвате е-мейл потребител, вместо потребител на електронна поща.
Иначе обяснението е вярно.

slavist
PRO pts in pair: 37

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
приложение-клиент за работа с електронна поща


Explanation:
Това е програмата, която използвате за получаване на електронна поща Тук става въпрос за клиент-програма. Програмата-сървър се намира на някакъв комютър, някъде по света и обслужва клиентски приложения.


Maya.P
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 43

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
мейл клиент/програма


Explanation:
Това е програмата, която ползвате за четене и изпращане на елекронна поща, например Microsoft Outlook, Eudora, Outlook Express и т.н.

vanya
PRO pts in pair: 20
Grading comment
mersi