KudoZ home » English to Bulgarian » Tech/Engineering

favorites

Bulgarian translation: spisuk na izbrani sajtove


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:favorites
Bulgarian translation:spisuk na izbrani sajtove

17:10 Oct 11, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: favorites
...can use the roaming favorites feature to let users import and export their favorites to either a file or a server.
nasko
spisuk na izbrani sajtove
Explanation:
Tova e spisuk na izbrani ljubimi sajtove, koito chovek iska pak da poseti.
Selected response from:

xxxveli
Grading comment
mersi
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1виж по-долу
Natasha Stoyanova
4spisuk na izbrani sajtovexxxveli
4Съгласнаslavist


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
виж по-долу


Explanation:
Автоматично свързване към списъка на избраните обекти, които са най-интересни за потребителя.
Roaming - автоматично свързване към локалната мрежа;
Favorites - списък на избраните за най-интересни обекти от потребителя.

Справки: EN-BG Dictionary of computer terms

Natasha Stoyanova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 276

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ludwig Chekhovtsov
6 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Съгласна


Explanation:
Избрани обекти изисква пояснение - какви обекти - това обикновено са сайтове, които сте посетили като потребител и желаете отново да се връщате на тях. Тогава ги включвате в "избран списък". Идеята е, че това са подбрани, отбрани сайтове.
Избрани обекти
или
Списък на избрани обекти.
Мисля, че спокойно може да се замени обекти със сайтове, но нека колегите се изкажат.

slavist
PRO pts in pair: 37

2 days 19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
spisuk na izbrani sajtove


Explanation:
Tova e spisuk na izbrani ljubimi sajtove, koito chovek iska pak da poseti.

xxxveli
Grading comment
mersi