KudoZ home » English to Bulgarian » Tech/Engineering

script

Bulgarian translation: скрипт


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:script
Bulgarian translation:скрипт

17:22 Oct 11, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: script
...or the ImportExportFavorites method of the external object from script, developers can make it simple for users to transfer their favorites.
nasko
скрипт
Explanation:
Скрипта е нещо като вид език.
Доколкото разбирам, Вие правите теста за локализация на Berlitz GLOBALNet.
Едно от условията там, обаче, е да работите САМ, ползвайки всички речници и мрежови справки и да го направите за 4 часа.
Много полезна е следната връзка, която е специално ориентирана за компютърни термини
www.webopedia.com. Там ще намерите описанията на всички интересуващи Ви думи
Selected response from:

Maya.P
Grading comment
mersi
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2СкриптLudwig Chekhovtsov
4скрипт
Maya.P


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Скрипт


Explanation:
Скриптове

Създават се чрез съществуващите скрипт-ориентирани езици, като JavaScript, VBScript и др. Вграждат се в HTML кода на Интеренет страниците и се изпълняват от почти всички Интернет приложения. По принцип те са по-слаби от Java аплетите и ActivX програмите, но като тях могат да модифицират файлове или да предизвикват DoS атаки. Опасността им за интернет потребителите нараства заради една допълнителна тяхна функция - възможността чрез тях да се изпълняват Java аплети, ActivX програми и други програмни файлове без потребителят да усеща това.



Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 564

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  slavist: Така е.
5 hrs
  -> Благодаря!

agree  vanya
7 hrs
  -> Thank you!

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
скрипт


Explanation:
Скрипта е нещо като вид език.
Доколкото разбирам, Вие правите теста за локализация на Berlitz GLOBALNet.
Едно от условията там, обаче, е да работите САМ, ползвайки всички речници и мрежови справки и да го направите за 4 часа.
Много полезна е следната връзка, която е специално ориентирана за компютърни термини
www.webopedia.com. Там ще намерите описанията на всички интересуващи Ви думи

Maya.P
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 43
Grading comment
mersi