KudoZ home » English to Bulgarian » Tech/Engineering

IIA-Declaration

Bulgarian translation: Deklarazija za saotvetstvie na IIA s CE- standarti


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:IIA-Declaration
Bulgarian translation:Deklarazija za saotvetstvie na IIA s CE- standarti
Entered by: Natalie

03:37 Oct 23, 2001
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: IIA-Declaration
OPERATION INSTRUCTIONS FOR IIA-DECLARATION CE-STANDARD
Maya Philipova
Deklarazija za saotvetstvie na IIA s CE- standarti
Explanation:
Instrukzija za rabota (popalvane) s Deklarazijata za saotvetstvie na IIA (Avstralijska nazionalna asoziazija za Internet) c EU-standartite za elektrichesko i elektronno oborudvane (za poluchavane na znaka CE)
Selected response from:

Stoyan Dinev, Prof. Dr.
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Упътване за работа с апарат(и) клас ІІА по стандарта на Европейската общност
Evelyna Radoslavova
4 +1Международен институт по селско стопанствоslavist
4 +1Deklarazija za saotvetstvie na IIA s CE- standartiStoyan Dinev, Prof. Dr.
5Декларация Ассоциации информационной индустрии
Natasha Stoyanova
3Declaration of Conformity for Class IIA devices
Lyubka Stambolieva


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
Декларация Ассоциации информационной индустрии


Explanation:
IIA = Information Industry Association

Справки: Лингво 7.0

Natasha Stoyanova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 276

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Declaration of Conformity for Class IIA devices


Explanation:
malko e trudno bez context, no sledniat site moje da Vi dade nyakakva idea
www.mdss.com/MDD/mddirective.htm


Lyubka Stambolieva
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 77

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Deklarazija za saotvetstvie na IIA s CE- standarti


Explanation:
Instrukzija za rabota (popalvane) s Deklarazijata za saotvetstvie na IIA (Avstralijska nazionalna asoziazija za Internet) c EU-standartite za elektrichesko i elektronno oborudvane (za poluchavane na znaka CE)

Stoyan Dinev, Prof. Dr.
PRO pts in pair: 73

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maya.P
2 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Международен институт по селско стопанство


Explanation:
Доколкото знам обаче на български клишето е Световен институт за селско стопанство.
Т.е. Декларация на Световния интститут за селско стопанство


    University professor
slavist
PRO pts in pair: 37

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Natasha Stoyanova: Естествено! по-навик преведох на руски, за което се извинявам!
5 hrs
  -> Благодаря. Лоши навици:))))

5 days   confidence: Answerer confidence 5/5
Упътване за работа с апарат(и) клас ІІА по стандарта на Европейската общност


Explanation:
Upytvane za rabota s aparat(i) klas IIA po standartа na Evropeiskata obshtnost (standart na EO)

Reference:
Class IIa : Non-hazardous active therapeutic and diagnostic devices. Low risk, surgically invasive devices for transient use or short term use (up to 30 days).

CE Marking :A self declaration by the manufacturer to show compliance of product to all applicable New Approach Directives of the European Union.

Успех.


    Reference: http://www.tuvessen.com/certification/acronyms.html
Evelyna Radoslavova
Canada
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in FrenchFrench
PRO pts in pair: 9