Interconnect billing

Bulgarian translation: такси по договори за взаимно свързване

English term or phrase:Interconnect billing
Bulgarian translation:такси по договори за взаимно свързване
Entered by: Empty Whiskey Glass

08:38 Nov 17, 2006
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Telecom(munications) / GSM
English term or phrase: Interconnect billing
Контекст:

More specifically the required services are as follows:
- Delivery of services to support business change
- Supplier management for mediation, fraud management,INTERCONNECT BILLING and roaming.

Благодаря предварително.
Empty Whiskey Glass
такси по договори за взаимно свързване
Explanation:
Това е, когато двата оператора са сключили т.нар. "договор за взаимно свързване (interconnection/interconnect agreement), за да могат абонатите им да говорят помежду си. Например, абонат на Мтел да говори с абонат на Глобул. Таксуването става по тарифи, договорени в договора за взаимно свързване.

Може да го кажеш "такси по договори за взаимно свързване и роуминг". В твоя случай е дадено много общо
Selected response from:

Ivaylo Ivanov
Luxembourg
Grading comment
Благодаря!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4такси по договори за взаимно свързване
Ivaylo Ivanov
5Билинг на взаимно свързване на мрежи (интерконект)
Yassen Tounev


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
interconnect billing
Билинг на взаимно свързване на мрежи (интерконект)


Explanation:
Билинг е възприето в телекомския жаргон както си е. Интерконект в по-официални документи се превежда, като взаимно свързване на мрежи (международно)

Yassen Tounev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4

18 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
interconnect billing
такси по договори за взаимно свързване


Explanation:
Това е, когато двата оператора са сключили т.нар. "договор за взаимно свързване (interconnection/interconnect agreement), за да могат абонатите им да говорят помежду си. Например, абонат на Мтел да говори с абонат на Глобул. Таксуването става по тарифи, договорени в договора за взаимно свързване.

Може да го кажеш "такси по договори за взаимно свързване и роуминг". В твоя случай е дадено много общо

Ivaylo Ivanov
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Благодаря!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lyudmil Spasov
11 mins

agree  Albena Vassileva
2 hrs

agree  Yavor Dimitrov
5 hrs

agree  Could-you
1 day 5 hrs