KudoZ home » English to Catalan » Art/Literary

spinning

Catalan translation: fer girar / donar voltes


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:spinning
Catalan translation:fer girar / donar voltes
Entered by: Mireia Oliva Solé

08:23 May 13, 2002
English to Catalan translations [Non-PRO]
Art/Literary
English term or phrase: spinning
spinning a record (talking about DJs)
susana
fer girar / donar voltes a un disc
Explanation:
M´imagino que es refereix a la moda actual dels DJ que és donar voltes a un disc amb el dit perquè es distorsioni la música.

Mireia
Selected response from:

Mireia Oliva Solé
Spain
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3fer girar / donar voltes a un disc
Mireia Oliva Solé
5spinning = girar, giravoltar, centrifugarxxxMartaC
5posar música
Angela Colomer


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
posar música


Explanation:
"spinning" = fer girar (un disc), donar voltes.
"record" = un disc.
La idea és "fer girar un disc". Però actualment, podem escoltar música en diferents formats, segons si fem servir un CD, una cinta, etc. Per tant la idea és "fer sonar una gravació (de música suposo)". Tu tens més context, i veuràs com ho pots expressar.

Angela Colomer
Native speaker of: Native in CatalanCatalan, Native in SpanishSpanish

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
fer girar / donar voltes a un disc


Explanation:
M´imagino que es refereix a la moda actual dels DJ que és donar voltes a un disc amb el dit perquè es distorsioni la música.

Mireia

Mireia Oliva Solé
Spain
Native speaker of: Native in SpanishSpanish, Native in CatalanCatalan
PRO pts in pair: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Fernando Muela
8 mins

agree  cicci
10 hrs

agree  Sans
1 day6 hrs

9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
spinning = girar, giravoltar, centrifugar


Explanation:
Quan una màquina de rentar centrifuga, això és spinning, o bé quan una baldufa gira. Molt abans de que hi haguéssin discos, el mot spinning ja representava aquest tipos de moviment.

xxxMartaC