KudoZ home » English to Catalan » Art/Literary

garbage can

Catalan translation: cubell de les escombraries


16:44 May 13, 2002
English to Catalan translations [Non-PRO]
Art/Literary
English term or phrase: garbage can
Busco alternatives a "galleda d'escombraries" :-)
susana
Catalan translation:cubell de les escombraries
Explanation:
una altra opció

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-13 16:52:06 (GMT)
--------------------------------------------------

Es la opció que dona el Diccionari de la Llengua Catalana de l\'Enciclopèdia Catalana
Selected response from:

Patricia Myers
United States
Grading comment
Gràcies! Tan obvi, que gairebé fa vergonya... es nota que avui ja estic saturada :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2cubell de les escombraries
Patricia Myers
5cuvell de les deixallesxxxMartaC
4galleda de la brossacicci
4galleda de la brossacicci


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
cubell de les escombraries


Explanation:
una altra opció

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-13 16:52:06 (GMT)
--------------------------------------------------

Es la opció que dona el Diccionari de la Llengua Catalana de l\'Enciclopèdia Catalana

Patricia Myers
United States
Native speaker of: Native in SpanishSpanish, Native in CatalanCatalan
Grading comment
Gràcies! Tan obvi, que gairebé fa vergonya... es nota que avui ja estic saturada :-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mireia Oliva Solé
2 mins

agree  Sans
22 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
cuvell de les deixalles


Explanation:
escombraries és el que s'ha escombrat, deixalles el que es llença

xxxMartaC

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
galleda de la brossa


Explanation:
Hi ha altres possibilitats: "cossi, cubell, galleda" i "brossa, escombraires, deixalles"

cicci
Native speaker of: Native in CatalanCatalan
PRO pts in pair: 4

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
galleda de la brossa


Explanation:
Hi ha altres possibilitats: "cossi, cubell, galleda" i "brossa, escombraires, deixalles"

cicci
Native speaker of: Native in CatalanCatalan
PRO pts in pair: 4