KudoZ home » English to Catalan » Art/Literary

elephant pants

Catalan translation: pantalons de pota d'elefant


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:elephant pants
Catalan translation:pantalons de pota d'elefant
Entered by: Aida GarciaPons

17:32 Jul 14, 2002
English to Catalan translations [Non-PRO]
Art/Literary
English term or phrase: elephant pants
elephant pants
susana
pantalons de pota d'elefant
Explanation:
in common Catalan we can call these trousers "de pota d'elefant" meaning they become wider from below the knee to the ankle.
Also called "pantalons de campana"
Selected response from:

Aida GarciaPons
United States
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7pantalons de pota d'elefant
Aida GarciaPons
4 +1pantalons bombatxosScheherezade Surià López


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
pantalons bombatxos


Explanation:
Suposo que deu ser això el que busques, ja que buscant, m'he trobat mil i una coses com a Elephant Pants, des de pantalons fins a calçotets en forma d'elefant, pero crec que "pantalons bombatxos" és l'adeqüada.

La referència l'adjunto al final, i tot i que el mot sembla un barbarisme, és una entrada recollida al diccionari VOX.

Espero que et sigui d'ajuda.


    Reference: http://northforkanglers.safeshopper.com/103/802.htm?161
Scheherezade Surià López
Native speaker of: Native in SpanishSpanish, Native in CatalanCatalan
PRO pts in pair: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  MPTierno: Sembla que de "pota de elefant" son un tipus exagerat de campana: http://home.triad.rr.com/natokean/search.htm
10 days

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
pantalons de pota d'elefant


Explanation:
in common Catalan we can call these trousers "de pota d'elefant" meaning they become wider from below the knee to the ankle.
Also called "pantalons de campana"

Aida GarciaPons
United States
Native speaker of: Native in CatalanCatalan, Native in SpanishSpanish
PRO pts in pair: 54
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Carolina Lopez Garcia
41 mins
  -> Gràcies :)

agree  mariwell
1 hr
  -> Gràcies :)

agree  cicci
1 hr
  -> Gràcies :)

agree  Victòria Peñafiel Mengual
12 hrs
  -> Gràcies :)

agree  prars
12 hrs
  -> Gràcies :)

agree  Imma
13 hrs
  -> Gràcies :)

neutral  Scheherezade Surià López: pantalons de campana son popularment "flare pants", almenys s'anomenaven aixi als Estats Units
1 day14 hrs
  -> ok, gràcies per la info.

agree  MPTierno: Penso que "de pota de elefant" tenen una forma diferent als "de campana". Són més estrets... fins arribar al peu.
10 days
  -> Gràcies