KudoZ home » English to Catalan » Government / Politics

supporting secretariat for the Council

Catalan translation: Secretariat de Suport al Consell


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:supporting secretariat for the Council
Catalan translation:Secretariat de Suport al Consell
Entered by: Miquel Ferre

18:41 Feb 15, 2008
English to Catalan translations [PRO]
Social Sciences - Government / Politics
English term or phrase: supporting secretariat for the Council
L'àmbit més exacte no és el de les ciències socials sinó el de les ciències polítiques i de l'administració.
Dolors Selis
Spain
Secretariat de Suport al Consell
Explanation:
Hola Dolors,

Per si et val.

Salutacions
Selected response from:

Miquel Ferre
Spain
Grading comment
Bona nit Miquel,

jo també ho he traduït així, però tenia dubtes perquè es tracta de terminologia política i administrativa i em feia por adaptar massa o que la traducció fos massa calcada.
Bona nit
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Secretariat de Suport al Consell
Miquel Ferre
3secretariat d'assistencia al consell
Berni Armstrong


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
supporting secretariat for the council
Secretariat de Suport al Consell


Explanation:
Hola Dolors,

Per si et val.

Salutacions


    Reference: http://www.ua.es/secretaria.gral/va/memoria/2005_06/13_vrici...
    Reference: http://www.upc.es/ugt/PAS_FUNCIONARI_ACORD_CONCURSOS_2007.pd...
Miquel Ferre
Spain
Specializes in field
Native speaker of: Native in SpanishSpanish, Native in CatalanCatalan
PRO pts in category: 8
Grading comment
Bona nit Miquel,

jo també ho he traduït així, però tenia dubtes perquè es tracta de terminologia política i administrativa i em feia por adaptar massa o que la traducció fos massa calcada.
Bona nit

17 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
supporting secretariat for the council
secretariat d'assistencia al consell


Explanation:
crec que "support" en agles aqui implica més "assistencia" (els ajuden a fer les seves tasques) en lloc de donar support.

Berni Armstrong
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4