KudoZ home » English to Croatian » Agriculture

sub-contract specialist

Croatian translation: specijalist - vanjski suradnik

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sub-contract specialist
Croatian translation:specijalist - vanjski suradnik
Entered by: Nives

11:10 Nov 22, 2006
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Agriculture / HACCP
English term or phrase: sub-contract specialist
naziv dokumenta

Sub-contract Specialist / Auditor / Lead Auditor Agreement Code of Ethics
Nives
Bosnia and Herzegovina
specijalista - vanjski suradnik
Explanation:
Možda i ovako (mada mi nešto smeta u redosledu riječi):
Ugovor o kodeksu ponašanja za vanjske suradnike: specijalistu, revizora odnosno vodećeg revizora
Selected response from:

Miomira Brankovic
Serbia
Grading comment
Da, Miomira, to je to. Svi su oni vanjski suradnici dotične certifikacijske kuće, samo nisam odmah uvidjela da se subcontractor odnosi na sve navedene.
Hvala puno :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1specijalizirani podugovarač
Pike
4specijalista - vanjski suradnik
Miomira Brankovic


Discussion entries: 2





  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
specijalizirani podugovarač


Explanation:
Sporazum o etičkom kodeksu za specijalizirane podugovarače

Rekao bih da je to to.

Pike
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dragi Peltechki
4 mins
  -> Hvala!

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
specijalista - vanjski suradnik


Explanation:
Možda i ovako (mada mi nešto smeta u redosledu riječi):
Ugovor o kodeksu ponašanja za vanjske suradnike: specijalistu, revizora odnosno vodećeg revizora

Miomira Brankovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Da, Miomira, to je to. Svi su oni vanjski suradnici dotične certifikacijske kuće, samo nisam odmah uvidjela da se subcontractor odnosi na sve navedene.
Hvala puno :)