mandays or part there of

Croatian translation: radni dani po djelatniku

English term or phrase:mandays
Croatian translation:radni dani po djelatniku
Entered by: Nives

08:43 Nov 23, 2006
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Agriculture / HACCP
English term or phrase: mandays or part there of
Agreed manday rate is 250 EUR brutto. We will pay the Auditor on the basis of the number of mandays or part thereof and in accordance with the attached schedule.
Nives
Bosnia and Herzegovina
radnih dana po djelatniku ili dijela istih
Explanation:
dakle radi se o broju radnih dana po djelatniku (radniku), a ne samo o broju radnih dana. To je već ustaljena formula po kojoj se pravi razlika između ukupnog broja radnih dana potrebnih za obavljanje nekog posla i broja djelatnika koji moraju biti uključeni u određeni projekt.

Na isti kalup imaš i man hours, kao broj potrebnih radnih sati po djelatniku (radniku).
Selected response from:

Kristina Kolic
Croatia
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1radnih dana po djelatniku ili dijela istih
Kristina Kolic
4 +1radnih dana ili jednog dijela (radnog dana)
Sherefedin MUSTAFA


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
radnih dana ili jednog dijela (radnog dana)


Explanation:
**

Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  krtko: cfcu.mfin.hr/glossary%20of%20terms_za%20WEB.doc
3 hrs
  -> Zahvaljujem.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
radnih dana po djelatniku ili dijela istih


Explanation:
dakle radi se o broju radnih dana po djelatniku (radniku), a ne samo o broju radnih dana. To je već ustaljena formula po kojoj se pravi razlika između ukupnog broja radnih dana potrebnih za obavljanje nekog posla i broja djelatnika koji moraju biti uključeni u određeni projekt.

Na isti kalup imaš i man hours, kao broj potrebnih radnih sati po djelatniku (radniku).

Kristina Kolic
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 12
Grading comment
hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Miomira Brankovic: čovjek-dana; "Buduci da se cijene covjek-dana certifikacijskih kuca razlikuju za par posto, cijena covjek-dana sigurno nije razlog velike razlike u cijenama." http://www.dnv.hr/certifikacija/faq/#
14 hrs