KudoZ home » English to Croatian » Agriculture

rennet whey

Croatian translation: surutka (ili sirutka) sa sirilom


14:55 Mar 6, 2008
English to Croatian translations [PRO]
Science - Agriculture
English term or phrase: rennet whey
"rennet whey" u obranom mlijeku u prahu
sandra
Croatian translation:surutka (ili sirutka) sa sirilom
Explanation:
ovo sam imala u prijevodu jednoga dokumenta za MEI o maslacu, mlijeku i slicnim proizvodima! sirilo je neki enzim, iako se u ovome trenutku ne mogu sjetiti cemu ono sluzi, ako se ne varam sluzi za grusanje mlijeka...
Selected response from:

Maja Engel
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3surutka (ili sirutka) sa sirilom
Maja Engel
4 +2renin (rennet) sirutka
Veronica Prpic Uhing
3surutka
eleonora_r


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
surutka


Explanation:
...

eleonora_r
Native speaker of: Croatian
Notes to answerer
Asker: whey jest sirutka ali me zbunjuje rennet

The asker has declined this answer

52 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
surutka (ili sirutka) sa sirilom


Explanation:
ovo sam imala u prijevodu jednoga dokumenta za MEI o maslacu, mlijeku i slicnim proizvodima! sirilo je neki enzim, iako se u ovome trenutku ne mogu sjetiti cemu ono sluzi, ako se ne varam sluzi za grusanje mlijeka...

Maja Engel
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Aleksandar Medić: Najzastupljeniji i najpoznatiji koagulant mleka je teleće sirilo (eng. calf rennet) koje se dobija iz želudca mladih preživara (jagnjad, telad), a čini 90% himozina i oko 10% pepsina. http://www.afc.kg.ac.yu/medjunarodnasaradnja/SIR za sajt.pdf
15 mins
  -> Hvala:-)

agree  maja brown: slazem se,rennet je, kako mi se cini, u Srbiji poznat kao 'maja' (kratko a)
5 hrs

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
3 days1 hr

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
renin (rennet) sirutka


Explanation:
ili surutka

To sirilo (kompleks želučanih enzima. tzv. renin, engl. rennet)
uglavnom kimozin enzim, služi za zgrušavanje mlijeka

Rennet (kimozin) iz buraga (četvrtog želuca krave)
http://www.pbf.hr/hr/content/download/1923/14606/version/1/f...



Veronica Prpic Uhing
United States
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Karen Ordanic
42 mins
  -> Hvala Karen!

agree  Mira Stepanovic
1 hr
  -> Hvala Mira!




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (2): xxxPoveyTrans, eleonora_r