KudoZ home » English to Croatian » Art/Literary

vile clutches of scuzzwads

Croatian translation: zle kandže zlonamjernih hakera


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:vile clutches of scuzzwads (hacking)
Croatian translation:zle kandže zlonamjernih hakera
Entered by: Daniela Miklic Belancic

16:47 May 23, 2003
English to Croatian translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: vile clutches of scuzzwads
Baš i nema konteksta. Radi se o zaštiti podataka tvrtke na Internetu od "vile clutches of scuzzwads" pomoću isključivanja opcije "file and printer sharing".

Možda pomogne i kritika gilma "The Green mile":
More problems develop when two new inmates arrive - first is SCUZZWAD MURDERER (Sam Rockwell) and gigantic, 7-foot-tall, bald black man John Coffey (Michael Clarke Duncan) who is charged with....
Daniela Miklic Belancic
mnogobrojne vjestine hakera...
Explanation:
"vile clutches of scuzzwards" su "mnogobrojne vjestine neodgovornih hackera"
ili
crne namjere hakera ili nesto u tom smislu....

Sigurna sam kad se radi o znacenju, no izbor hrvatskih rijeci ostavicu Vama...
Selected response from:

walzl
Grading comment
To je ipak prihvatljivije od ostalih preteških izraza.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1mnogobrojne vjestine hakera...
walzl
4 +1odvratno leglo...
Kemal Mustajbegovic
2 +2ljigavac
Vesna Zivcic
3bolesni dosadnjakovici koji posvuda zabada svoj nos
alz


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +2
ljigavac


Explanation:
spasiti / sačuvati nekoga /nešto do dohvata zlih ruku ???

Prijedlog - ljigavaca - čini mi se preblag.

a. scuzzbucket

1. A despicable or objectionable person. Derog.
2. A sleazy person. Derog.

scuzzy Adj. Filthy, dirty, unkempt.


b. wad

1. A large amount of money.
2. Semen. Cf. 'shoot one's wad'.

wadded Adj. Having large amounts of money, wealthy.


c. www.probertencyclopaedia.com/ZS.HTM





    Reference: http://www.peevish.co.uk/slang/s.htm
    Reference: http://www.peevish.co.uk/slang/w.htm
Vesna Zivcic
Native speaker of: Croatian
PRO pts in pair: 849

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pike: možda "zle kandže", kad je već jaki sleng u igri, mad zvuči pomalo kao crtani film... wad je inače i: soft fibrous mass (apropo ljigavca)
10 mins

agree  A.Đapo
2 hrs

30 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
mnogobrojne vjestine hakera...


Explanation:
"vile clutches of scuzzwards" su "mnogobrojne vjestine neodgovornih hackera"
ili
crne namjere hakera ili nesto u tom smislu....

Sigurna sam kad se radi o znacenju, no izbor hrvatskih rijeci ostavicu Vama...


walzl
PRO pts in pair: 20
Grading comment
To je ipak prihvatljivije od ostalih preteških izraza.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Aida.: interesantan prijedlog
2 hrs

38 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
bolesni dosadnjakovici koji posvuda zabada svoj nos


Explanation:
u slobodnom prijevodu moglo bi se reci:

"bolesni dosadnjakovici koji posvuda zabadaju svoj nos"

iako je izvorni prizvuk ipak nesto vulgarniji

molim shvatite ovo kao pomoc a ne kao apsolutno tocan prijevod
puno uspjeha!

alz
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian
PRO pts in pair: 861

21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
odvratno leglo...


Explanation:
...?

Nikako ne mogu naći hrvatski izraz, jedino mi se po glavi motaju dva izraza iz srpskog jezičnog korpusa - "lezilebović" i "đabalebaroš" - a to je upravo značenje riječi "scuzzwad".
Dakle, "osoba" koja ne voli raditi već samo gleda kako bi se okoristila na lak način na račun nekog drugog.
Pokušavam naći hrvatsku istoznačnicu -ali mi baš nešto ne ide od ruke (glave).

Srdačno!

Kemal Mustajbegovic
Native speaker of: Croatian
PRO pts in pair: 240

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vesna Zivcic: gotovan?
6 hrs
  -> Točno, gotovan, ali opet nekako, nije dovoljno ... "gadljiv" izraz. :)