KudoZ home » English to Croatian » Art/Literary

head office

Croatian translation: Glavni ured


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:head office
Croatian translation:Glavni ured
Entered by: bergazy

23:30 Dec 1, 2003
English to Croatian translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: head office
no context
misterno
Glavni ured
Explanation:
Vjerojatno je o tome riječ.

THS: Pojmovnik / Thesours
EUROVOC 3.0 matična kuća (eng) head office (fre) siège social (ger) Unternehmenssitz
Koristi se umjesto / UF: (hrv) glavni ured; glavno sjedište; direkcija ...
www.hidra.hr/eurovoc/zuti/LTH004770.HTM - 4k - Spremljeno - Slične stranice

HIDRA - pojmovnik Eurovoc
... glava obitelji [2806] head of household ... Office for International Military Cooperation
deskriptor ... UN Secretary-General deskriptor glavni ured KORISTI deskriptor ...
www.hidra.hr/eurovoc/euv/EVIG.HTM - 101k - Spremljeno - Slične stranice
[ Više rezultata za www.hidra.hr ]

9. Sarajevo Film Festival - 15.-23. August 2003.
... Susanne Prahl, Director/Direktor. Samir Landžo, Head Coordinator/Glavni
koordinator. ... Press Office / Ured za medije i odnose s javnošću. ...
www.sff.ba/9SFF/tim.html - 32k - Spremljeno - Slične stranice

[PDF] HRVATSKI REGISTAR BRODOVA CROATIAN REGISTER OF SHIPPING
Format datoteke: PDF/Adobe Acrobat - HTML verzija
... edition the Technical Rule s is available in CRS Head Off ice HRVATSKI REGISTAR
BRODOVA CROATIAN REGISTER OF SHIPPING Glavni ured (Head office): 21000 SPLIT ...
www.crs.hr/main_frame/pravila0803.pdf - Slične stranice

Selected response from:

bergazy
Croatia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2glavni ured, srediste / tvrtke/
Gordana Podvezanec
5Glavni uredbergazy


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
glavni ured, srediste / tvrtke/


Explanation:
:) no context?

Gordana Podvezanec
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in pair: 583

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bergazy: kasnim minutu
1 min
  -> :) nocu slabe refleksi? :))

agree  Marcel Milic
10 hrs
  -> hvala

5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Glavni ured


Explanation:
Vjerojatno je o tome riječ.

THS: Pojmovnik / Thesours
EUROVOC 3.0 matična kuća (eng) head office (fre) siège social (ger) Unternehmenssitz
Koristi se umjesto / UF: (hrv) glavni ured; glavno sjedište; direkcija ...
www.hidra.hr/eurovoc/zuti/LTH004770.HTM - 4k - Spremljeno - Slične stranice

HIDRA - pojmovnik Eurovoc
... glava obitelji [2806] head of household ... Office for International Military Cooperation
deskriptor ... UN Secretary-General deskriptor glavni ured KORISTI deskriptor ...
www.hidra.hr/eurovoc/euv/EVIG.HTM - 101k - Spremljeno - Slične stranice
[ Više rezultata za www.hidra.hr ]

9. Sarajevo Film Festival - 15.-23. August 2003.
... Susanne Prahl, Director/Direktor. Samir Landžo, Head Coordinator/Glavni
koordinator. ... Press Office / Ured za medije i odnose s javnošću. ...
www.sff.ba/9SFF/tim.html - 32k - Spremljeno - Slične stranice

[PDF] HRVATSKI REGISTAR BRODOVA CROATIAN REGISTER OF SHIPPING
Format datoteke: PDF/Adobe Acrobat - HTML verzija
... edition the Technical Rule s is available in CRS Head Off ice HRVATSKI REGISTAR
BRODOVA CROATIAN REGISTER OF SHIPPING Glavni ured (Head office): 21000 SPLIT ...
www.crs.hr/main_frame/pravila0803.pdf - Slične stranice



bergazy
Croatia
Native speaker of: Croatian
PRO pts in pair: 678