KudoZ home » English to Croatian » Art/Literary

best wishes to you and your family

Croatian translation: sve najbolje tebi i tvojoj obitelji


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:best wishes to you and your family
Croatian translation:sve najbolje tebi i tvojoj obitelji
Entered by: Marcel Milic

19:11 Dec 9, 2003
English to Croatian translations [Non-PRO]
Art/Literary
English term or phrase: best wishes to you and your family
Best wishes to you and your family.
diane kircher
Sve najbolje tebi i tvojoj obitelji
Explanation:
One "želje" su odveć - možda "sve najbolje želim tebi i tvojoj obitelji"
Selected response from:

Marcel Milic
Slovenia
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +7Sve najbolje tebi i tvojoj obitelji
Marcel Milic
5 +2Najbolje želje tebi i tvojoj obitelji
Andjelo Miklic


  

Answers


0 min   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Najbolje želje tebi i tvojoj obitelji


Explanation:
:-)

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-09 19:13:41 (GMT)
--------------------------------------------------

Sve najbolje tebi i tvojoj obitelji,
Želim sve najbolje tebi i tvojoj obitelji,


--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-09 21:55:00 (GMT)
--------------------------------------------------


Dolje navedeni prijedlog već je naveden kao dodatna mogućnost!!!

Andjelo Miklic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 265

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  A.Đapo: "najljepse zelje" je cesci izraz
1 hr
  -> hvala

agree  Karen Ordanic: Sve najbolje tebi i tvojoj obitelji.
6 days

12 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +7
Sve najbolje tebi i tvojoj obitelji


Explanation:
One "želje" su odveć - možda "sve najbolje želim tebi i tvojoj obitelji"

Marcel Milic
Slovenia
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 114
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gordana Podvezanec
2 mins
  -> hvala

agree  Nenija Hasanic
55 mins
  -> hvala

agree  Natasa Mazar
1 hr
  -> hvala

agree  A.Đapo
1 hr
  -> hvala

agree  Darija Racanovic
1 day 20 hrs
  -> hvala

agree  Fiona Koscak
8 days
  -> hvala

agree  Anita Milos
20 days