KudoZ home » English to Croatian » Art/Literary

Feature Article

Croatian translation: udarni članak

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:feature article
Croatian translation:udarni članak
Entered by: agram

11:26 Jan 29, 2004
English to Croatian translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: Feature Article
Nema konteksta
agram
Croatia
udarni članak
Explanation:
senzacionalni članak

Članak u kojem se iznose udarne vijesti (ako se radi o novinama)

Udarna vijest (na radiju, TV)

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-29 11:59:52 (GMT)
--------------------------------------------------

U najnovijem broju National Geographica \"feature article\" bi zapravo bila reportaža o bjeloglavim supovima.

Feature articles . . .
-- grab your interest (topic and writing style)
-- give information
-- use research
-- are everywhere
-- include facts and proof
-- can be about any topic
-- include visuals and graphics
Selected response from:

Daniela Miklic Belancic
Grading comment
Thanks everbody.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4udarni članak
Daniela Miklic Belancic
5 +1reportaza
Natka
5Istaknut članak
Karen Ordanic
4vodeći članak
Vesna Zivcic


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
feature article
vodeći članak


Explanation:
Radi se o članku koji predstavlja tematsku okosnicu broja neke publikacije.

"U vodećem članku prvog broja časopisa American Cartographer koji je napisao Morrison (1974), autor uočava taj novi problem ..."


    Reference: http://www.kartografija.hr/projekcije_dugo.pdf
Vesna Zivcic
Native speaker of: Croatian
PRO pts in pair: 865

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Veronica Prpic Uhing
1 hr

disagree  Natka: to je cover story
7 hrs

19 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
udarni članak


Explanation:
senzacionalni članak

Članak u kojem se iznose udarne vijesti (ako se radi o novinama)

Udarna vijest (na radiju, TV)

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-29 11:59:52 (GMT)
--------------------------------------------------

U najnovijem broju National Geographica \"feature article\" bi zapravo bila reportaža o bjeloglavim supovima.

Feature articles . . .
-- grab your interest (topic and writing style)
-- give information
-- use research
-- are everywhere
-- include facts and proof
-- can be about any topic
-- include visuals and graphics

Daniela Miklic Belancic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 283
Grading comment
Thanks everbody.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anita Milos
2 mins
  -> Hvala

agree  Andjelo Miklic: Da, udarni članak, udarna tema.
1 hr
  -> Hvala

agree  Marcel Milic
1 hr
  -> Hvala

agree  Gordana Podvezanec
1 hr
  -> Hvala

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
feature article
Istaknut članak


Explanation:
feature article - a special or prominent article in a newspaper or magazine; "they ran a feature on retirement planning"



    Reference: http://www.cogsci.princeton.edu/cgi-bin/webwn
    Reference: http://www.warinfo.org.yu/f117.html
Karen Ordanic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 264

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
reportaza


Explanation:
to je tekst koji opisuje neki dogadjaj ili neko lice.
Mi to nazivamo reportaza.
Nazovite neke novine pa provjerite.

Cover story je -- prica sa naslovne strane ili udarni clanak



Natka
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
PRO pts in pair: 47

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxNermina: slazem se u potpunosti; reportaza ili feature ne mora biti udarna tema. naprimjer, magazini vecinom imaju reportaze odnosno duze clanke koji nisu iskljucivo udarne teme.
5 hrs