KudoZ home » English to Croatian » Automotive / Cars & Trucks

Brightwork

Croatian translation: kromirani dijelovi


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Brightwork
Croatian translation:kromirani dijelovi
Entered by: Darko Kolega

11:13 Dec 8, 2010
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / service booklet - electri
English term or phrase: Brightwork
Check Body Paint, Badges, Brightwork and Mirrors for Appearance and Damage

opet nekakva vrsta ukrasa na autu ??
Darko Kolega
Croatia
kromirani dijelovi
Explanation:
kromirani (sjajni) djelovi vozila
pieces and near absence of chrome/brightwork on the rest of the car.
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4808575

. Kromirani dijelovi haube; Kromirani dijelovi ozračivanja;
http://www.aixam-hr.com/crossline_oprema.html

neki dijelovi vozila Renault Fluence, kao što su zvučnici, pričvršćivači stražnjih pojaseva i kromirani dijelovi su rezultat ...
http://auto-svijet.com/proizvodjaci-automobila/auti/renault_...
Selected response from:

Paris Team doo.
Croatia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1kromirani dijelovi
Paris Team doo.
4mesingani delovi
Mirjana Vlatkovic


Discussion entries: 2





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
brightwork
kromirani dijelovi


Explanation:
kromirani (sjajni) djelovi vozila
pieces and near absence of chrome/brightwork on the rest of the car.
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4808575

. Kromirani dijelovi haube; Kromirani dijelovi ozračivanja;
http://www.aixam-hr.com/crossline_oprema.html

neki dijelovi vozila Renault Fluence, kao što su zvučnici, pričvršćivači stražnjih pojaseva i kromirani dijelovi su rezultat ...
http://auto-svijet.com/proizvodjaci-automobila/auti/renault_...

Paris Team doo.
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 64

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Martina Pokupec: možda i kromirani ukrasi (da se razlikuje od "sastavnog" dijela auta)
2 mins
  -> ponekad se radi o ukrasima ali najčešće su to obični okviri ili rubne lajsne, sve ovisi o kontekstu. Hvala!

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
brightwork
mesingani delovi


Explanation:
- pronasla u recniku automobilizma, mislim da se moze lepo uklopiti u dati kontekst....

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2010-12-08 11:28:52 GMT)
--------------------------------------------------

mesingani dijelovi, izvinjavam se na gresci...

--------------------------------------------------
Note added at 32 mins (2010-12-08 11:46:13 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.google.com/images?q=brass auto parts&oe=utf-8&um=...


Mirjana Vlatkovic
New Zealand
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat