KudoZ home » English to Croatian » Automotive / Cars & Trucks

bonnet room

Croatian translation: prostor haube (poklopca) motora


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:bonnet room
Croatian translation:prostor haube (poklopca) motora
Entered by: Darko Kolega

09:44 Dec 9, 2010
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / service book - el. vehicl
English term or phrase: bonnet room
operations inside bonnet room

podnaslov servisne knjižice
Darko Kolega
Croatia
prostor haube (poklopca) motora
Explanation:
prostor gdje su smješteni motor, akumulator i sl.
Selected response from:

jadrankap
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2prostor haube (poklopca) motora
jadrankap
4motorni prostorIvanosy


  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
prostor haube (poklopca) motora


Explanation:
prostor gdje su smješteni motor, akumulator i sl.


    Reference: http://www.digital-car.co.uk/forum/showthread.php?3452-Makin...
jadrankap
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mirjana Vlatkovic
56 mins
  -> Hvala

agree  Svjetlana Nevescanin
3 hrs
  -> Hvala

17 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
motorni prostor


Explanation:
prostor ispod poklopca motora gdje se nalazi motor vozila

isto objašnjenje kao kod kolegice, ali drukčije frazirani ciljni pojam s kojim sam se ranije susreo u tom obliku

Ivanosy
Native speaker of: Native in CroatianCroatian