transfer flight

Croatian translation: transferni let

English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: transfer flight
Poštovane kolege,

Potreban mi je ovaj termin na hrvatskom jeziku, evo konteksta:

Suppose that you have a 10 hours transfer flight and you have 16 options.
2) Can you please rate each option regarding to the grade scale below?
3) You may only use one grade for each option . 0 refers to the lowest (the worst option for you) score while 100 refer to the highest (the best option for you) score
4) Please give a unique ranking order to each scenario as same scenarios cannot be ranked equally

Hvala svima!
Đana Šurković
Bosnia and Herzegovina
Croatian translation:transferni let
Explanation:
Mislim da je u tvorbenom smislu transferni let više u duhu hrvatskog jezika.
Selected response from:

Iva Brajkovic
Croatia
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1slobodno vrijeme do sljedećeg leta
Daryo
5transferni let
Iva Brajkovic
4transfer let
LogosART


Discussion entries: 1





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
transfer let


Explanation:
transfer letovi
http://sarajevo-airport.ba/ads/SAM3.pdf


--------------------------------------------------
Note added at 1 uur (2016-12-05 11:17:30 GMT)
--------------------------------------------------

Moraš biti u kondiciji za rad u NBA, zato treniram pet puta tjedno po 75 minuta

'Premda se u Europi manje putuje, ondje je puno teže jer se puno vremena provede u zračnim lukama, na transfer-letovima. Ovdje dođeš automobilom, uđeš u zrakoplov, a čim izađeš, čeka te autobus koji te vodi u hotel.
http://www.vecernji.hr/kosarka/neven-spahija-dragan-bender-m...

Avionom:
Meðunarodna zraèna luka Dubrovnik, nalazi se u Æilipima, 20 km od grada, gdje se nalazi moderni turistièki terminal, prilagoðen za primanje svih vrsta /velièina zrakoplova. Nadalje, Dubrovaèka zraèna luka ima odliène veze na redovnim i komercijalnim letovima do svih europskih centara i SAD-a, direktno iz Dubrovnika ili preko transfer letova iz Zagreba.
Za naše goste pružamo uslugu prijevoza od zraène luke do apartmana s automobilom. U koliko želite nas prijevoz dostavite nam broj leta i vrijeme dolaska i mi æemo Vas doèekati na aerodromu.
Vaš prihvat na aerodromu možemo dogovoriti u bilo koje vrijeme (0-24).
e-mail: nikola.cvjetkovic@yahoo.com
Korisni linkovi:
http://www.dubrovnikapartmentsnikola.com/hrv/lokacija.html


LogosART
Croatia
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Daryo: on its own, definitely yes - BUT: have you considered the possibility that in this ST it's a shortened version of "you have 10 hours [time before boarding the] transfer flight?
10 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
transferni let


Explanation:
Mislim da je u tvorbenom smislu transferni let više u duhu hrvatskog jezika.

Example sentence(s):
  • 4. Na aerodromu u EU, ako se ukrcavate na zrakoplov koji dolazi s aerodroma izvan EU i kojemu je konačno odredište drugi aerodrom u EU? (Npr.: Mexico-Madrid-Zagreb; ukrcavate se u Madridu u zrakoplov koji leti za Zagreb – transferni let). Vaš le

    Reference: http://www.zagreb-airport.hr/putnicke-informacije/sigurnosne...
Iva Brajkovic
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 3

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Daryo: on its own, definitely yes - BUT: have you considered the possibility that in this ST it's a shortened version of "you have 10 hours [time before boarding the] transfer flight?
5 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
slobodno vrijeme do sljedećeg leta


Explanation:
it's not the next flight itself, it's the time between flights - the only meaning that can make sense.

You don't get to have 16 options during the next flight, only before the flight, when you have 10 hours free time between flights.

--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs (2016-12-05 20:53:28 GMT)
--------------------------------------------------

you have a 10 hours transfer flight [and you have 16 options]
=>
imate 10 sati slobodnog vrijemena do sljedećeg leta

Daryo
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 2

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vesna Maširević
16 hrs
  -> Hvala!