KudoZ home » English to Croatian » Automotive / Cars & Trucks

Collision Damage Waiver (CDW) and Theft Protection (TP)

Croatian translation: naknada za rizik s učešćem u šteti (CDW) i naknada za rizik krađe vozila s učešćem u šteti (TP)

14:00 Feb 9, 2018
English to Croatian translations [PRO]
Law/Patents - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: Collision Damage Waiver (CDW) and Theft Protection (TP)
Most rates include Collision Damage Waiver (CDW) and Theft Protection (TP).
Paula Jakus
Croatia
Croatian translation:naknada za rizik s učešćem u šteti (CDW) i naknada za rizik krađe vozila s učešćem u šteti (TP)
Explanation:
Poštovana kolegice,
Slijede detaljan pojašnjenja:

62. CDW (Collision Damage Waiver) - naknada za rizik s učešćem u šteti – plaćanjem ove naknade
Korisnikova odgovornost za štetu na vozilu Najmodavca ograničena je do iznosa franšize/učešća u šteti
ukoliko se pridržava svih odredbi ovih općih uvjeta najma.
Ukoliko Korisnik ima CDW pokriće, odgovara za štetu najviše do iznosa franšize, sukladno tarifi
Najmodavca za odnosnu klasu/grupu vozila ( sukladno članku 58. ovih Općih uvjeta najma )
CDW-om nisu pokriveni rizici: uništenje/oštećenje automobilskih guma, naplatka ili poklopca naplatka,
uništenje/oštećenje donjeg postroja vozila, unutrašnjosti vozila, svih stakala vozila i sva oštećenja bez
policijskog zapisnika.

63. TP (Theft Protection) – naknada za rizik krađe vozila s učešćem u šteti - plaćanjem ove naknade
Korisnikova odgovornost za štetu zbog krađe vozila ograničena je do iznosa franšize/učešća u šteti,
(sukladno članku 58. Općih uvjeta najma) ukoliko se pridržava svih odredbi ovih općih uvjeta najma.
Selected response from:

Vladimir Trkovnik
Croatia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5naknada za rizik s učešćem u šteti (CDW) i naknada za rizik krađe vozila s učešćem u šteti (TP)
Vladimir Trkovnik
3Osnovno (kasko) osiguranje (CDW) i zaštita od krađe (TP)
Mihaela Spajic


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
collision damage waiver (cdw) and theft protection (tp)
naknada za rizik s učešćem u šteti (CDW) i naknada za rizik krađe vozila s učešćem u šteti (TP)


Explanation:
Poštovana kolegice,
Slijede detaljan pojašnjenja:

62. CDW (Collision Damage Waiver) - naknada za rizik s učešćem u šteti – plaćanjem ove naknade
Korisnikova odgovornost za štetu na vozilu Najmodavca ograničena je do iznosa franšize/učešća u šteti
ukoliko se pridržava svih odredbi ovih općih uvjeta najma.
Ukoliko Korisnik ima CDW pokriće, odgovara za štetu najviše do iznosa franšize, sukladno tarifi
Najmodavca za odnosnu klasu/grupu vozila ( sukladno članku 58. ovih Općih uvjeta najma )
CDW-om nisu pokriveni rizici: uništenje/oštećenje automobilskih guma, naplatka ili poklopca naplatka,
uništenje/oštećenje donjeg postroja vozila, unutrašnjosti vozila, svih stakala vozila i sva oštećenja bez
policijskog zapisnika.

63. TP (Theft Protection) – naknada za rizik krađe vozila s učešćem u šteti - plaćanjem ove naknade
Korisnikova odgovornost za štetu zbog krađe vozila ograničena je do iznosa franšize/učešća u šteti,
(sukladno članku 58. Općih uvjeta najma) ukoliko se pridržava svih odredbi ovih općih uvjeta najma.


    https://www.rentacarlastminute.hr/media/1011/tc_hr.pdf
Vladimir Trkovnik
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 12

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
collision damage waiver (cdw) and theft protection (tp)
Osnovno (kasko) osiguranje (CDW) i zaštita od krađe (TP)


Explanation:
Vidi npr:
http://www.hertz.hr/generaltermsconditions

http://www.fleet-rent.com/info/faq

Mihaela Spajic
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4