KudoZ home » English to Croatian » Automotive / Cars & Trucks

wiring diagrams

Croatian translation: shema ožičenja

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:wiring diagrams
Croatian translation:shema ožičenja
Entered by: sonia_bm

18:41 Oct 2, 2004
English to Croatian translations [PRO]
Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: wiring diagrams
Operation manuals
sonia_bm
shema ožičenja
Explanation:
Rječnik elektrotehnike (Štambuk, Pervan, Pilković, Roje):

prikaz ožičenja
dijagram ožičenja
shema ožičenja

"Ožičavanje" je nesvršen glagol, dok je "ožičenje" rezultat dotičnog postupka.

U glosaru koji mi je bio stavljen na raspolaganje dok sam prevodila priručnike uz vozilo naručitelj je inistirao su na izrazu "dijagram ožičenja".

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs 50 mins (2004-10-03 08:32:28 GMT)
--------------------------------------------------

P.S. Htjela sam reći da je \"ožičavanje\" izvedeno od nesvršenog glagola.
Selected response from:

Vesna Zivcic
Grading comment
Razrješili ste moju nedoumicu (i sama sam se dvoumila između ožičavanja i ožičenja!
Na nekim mjestima našla sam i sheme el. instalacije...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3sheme veze (spajanja, ozicavanja)
V&M Stanković
4shema ožičenja
Vesna Zivcic


  

Answers


56 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
sheme veze (spajanja, ozicavanja)


Explanation:
wiring diagram > montažna shema; shema ožičavanja; shema spajanja; shema veze
(http://www.design-ers.net/hren-rijecnik/proba001.asp)

V&M Stanković
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Veronica Prpic Uhing
1 hr
  -> hvala

agree  BUZOV: u praksi su to zvali - shema električne instalacije
2 hrs
  -> da, u ovome slucaju bi moglo i to; hvala

agree  danijela: definitivno, shema spajanja
14 hrs
  -> hvala

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
shema ožičenja


Explanation:
Rječnik elektrotehnike (Štambuk, Pervan, Pilković, Roje):

prikaz ožičenja
dijagram ožičenja
shema ožičenja

"Ožičavanje" je nesvršen glagol, dok je "ožičenje" rezultat dotičnog postupka.

U glosaru koji mi je bio stavljen na raspolaganje dok sam prevodila priručnike uz vozilo naručitelj je inistirao su na izrazu "dijagram ožičenja".

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs 50 mins (2004-10-03 08:32:28 GMT)
--------------------------------------------------

P.S. Htjela sam reći da je \"ožičavanje\" izvedeno od nesvršenog glagola.

Vesna Zivcic
Specializes in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 76
Grading comment
Razrješili ste moju nedoumicu (i sama sam se dvoumila između ožičavanja i ožičenja!
Na nekim mjestima našla sam i sheme el. instalacije...