KudoZ home » English to Croatian » Bus/Financial

manage customer interface

Croatian translation: upravljanje odnosima s kupcima


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:manage customer interface
Croatian translation:upravljanje odnosima s kupcima
Entered by: Vesna Zivcic

13:21 Oct 28, 2002
English to Croatian translations [PRO]
Bus/Financial / leadership qualities
English term or phrase: manage customer interface
One of the leadership qualities:

"Manage customer interface"

Zahvaljujem na prijedlozima.
Vesna Zivcic
Upravljanje odnosima s kupcima
Explanation:
...ili potrošačima.
To je u biti CAR - Customer Relations Management

Selected response from:

Daniela Miklic Belancic
Grading comment
Zahvaljujem na pomoći!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Upravljanje odnosima s kupcima
Daniela Miklic Belancic
4 +1upravljanje na?inom korisni?kog pristupaDenis Pajtak
4kontroliranje odnosa sa strankama
Drak


Discussion entries: 1





  

Answers


51 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kontroliranje odnosa sa strankama


Explanation:
tako nekako...

Drak
PRO pts in pair: 6

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
upravljanje na?inom korisni?kog pristupa


Explanation:
a toughie.
Naime, ovisi radi li se o odnosu (u kom slu?aju može "pristupa korisnicima")izme?u korisnika i menedžera ili nekakvom na?inu ili ?ak fizi?koj vezi korisnika s ne?ime, pa menedžer upravlja tim sustavom... Iz konteksta teksta bi se trebalo dati zaklju?iti...
Good luck!
d:

Denis Pajtak
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  hrvaska
46 days

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Upravljanje odnosima s kupcima


Explanation:
...ili potrošačima.
To je u biti CAR - Customer Relations Management



Daniela Miklic Belancic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 283
Grading comment
Zahvaljujem na pomoći!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Floramye
1 hr