KudoZ home » English to Croatian » Bus/Financial

incremental credit

Croatian translation: dodatak na plaću po osnovi radnog staža


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:incremental credit
Croatian translation:dodatak na plaću po osnovi radnog staža
Entered by: karmen

18:46 Dec 5, 2003
English to Croatian translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: incremental credit
Your salary gives 2 years incremental credit for previous service
karmen
dodatak na plaću po osnovi radnog staža
Explanation:
Pod osnovnom plaćom radnika u smislu ovog kolektivnog ugovora podrazumijeva se plaća utvrđena temeljem pripadnosti platnom razredu za određeno radno mjesto uvećana za postotak po osnovi navršenih godina radnog staža.
Plaća radnika povećava se za svaku navršenu godinu staža za 0,5% od njegove osnovne plaće utvrđene u članku 39. ovog Ugovora. Kao broj navršenih godina radnog staža smatra se cijeli broj godina koji će radnik navršiti do kraja tekuće kalendarske godine.

Selected response from:

Daniela Miklic Belancic
Grading comment
Ovaj mi se odgovor najviše dopao, no hvala svima
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3Povišica za protekle dvije godine službe
Andjelo Miklic
5dodatak na plaću po osnovi radnog staža
Daniela Miklic Belancic
4pravo na povisicuNatka


  

Answers


43 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
Povišica za protekle dvije godine službe


Explanation:
Mislim da se radi o retroaktivnom isplaćivanju povišice za protekle dvije godine službe.

Andjelo Miklic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 265

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gordana Podvezanec
37 mins
  -> Hvala

agree  A.Đapo
1 hr
  -> Hvala svima

agree  xxxmilicas
3 hrs
  -> Hvala

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pravo na povisicu


Explanation:
Jas mislim da se radi na pravu na povisicu nakon dvije godine rade. Sto je uobicajeno.
Iznenadila bih se da neko placa nesto retroaktivno.


Natka
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
PRO pts in pair: 47

2 days 23 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
dodatak na plaću po osnovi radnog staža


Explanation:
Pod osnovnom plaćom radnika u smislu ovog kolektivnog ugovora podrazumijeva se plaća utvrđena temeljem pripadnosti platnom razredu za određeno radno mjesto uvećana za postotak po osnovi navršenih godina radnog staža.
Plaća radnika povećava se za svaku navršenu godinu staža za 0,5% od njegove osnovne plaće utvrđene u članku 39. ovog Ugovora. Kao broj navršenih godina radnog staža smatra se cijeli broj godina koji će radnik navršiti do kraja tekuće kalendarske godine.



Daniela Miklic Belancic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 283
Grading comment
Ovaj mi se odgovor najviše dopao, no hvala svima