KudoZ home » English to Croatian » Business/Commerce (general)

account executive

Croatian translation: voditelj projekta


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:account executive
Croatian translation:voditelj projekta
Entered by: IVAN-57

13:36 Dec 18, 2005
English to Croatian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: account executive
kao 'title' djelatika
ihodak4
voditelj projekta
Explanation:
Hm, ovo je najbolje kad se ne prevede, onda to ljudi kao najbolje razumiju.
Međutim, kako title može značiti više stvari, ovisi u kojem području poslovanja se primijeni.
U poslovno, komercijalnom poslovanju ovo gore je najbliže što mi se čini kao prihvatljiv prijevod.
Ipak pregledajte link, pa i sami odlučite.
Pozdrav
Selected response from:

IVAN-57
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5vanjski brokerIvana Karanikic
3 +2voditelj projekta
IVAN-57


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
account executive
voditelj projekta


Explanation:
Hm, ovo je najbolje kad se ne prevede, onda to ljudi kao najbolje razumiju.
Međutim, kako title može značiti više stvari, ovisi u kojem području poslovanja se primijeni.
U poslovno, komercijalnom poslovanju ovo gore je najbliže što mi se čini kao prihvatljiv prijevod.
Ipak pregledajte link, pa i sami odlučite.
Pozdrav


    Reference: http://www.cpgjoblist.com/library/definitions_A.html
IVAN-57
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  A.Đapo
2 hrs
  -> Hvala!

agree  Veronica Prpic Uhing
2 hrs
  -> Hvala!

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
account executive
vanjski broker


Explanation:
Vanjski broker ukoliko se naslov odnosi na "titulu" na tržištu dionica a može biti i izvršitelj računa ukoliko se nalazi u nekom drugom ekonomskom kontekstu

Ivana Karanikic
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  IVAN-57: Slažem se za brokera, ali za izvršitelja računa se ne slažem, jer to je doslovni prijevod, koji nema nikakvoga značenja u stvarnosti. Jednostavno ta titula kod nas ne postoji.
41 mins
  -> Izvršitelj računa je prijevod koji se nalazi u englesko-hrvatskom poslovnom rječniku u izdanju masmedije (Špiljak-Ivir)

neutral  Nives: a voditelj računa? - account executive (Someone in charge of a client's account for an advertising agency or brokerage or other service business)
20 hrs