KudoZ home » English to Croatian » Chemistry; Chem Sci/Eng

monogoggles

Croatian translation: zaštitne naočale s monostaklom


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:monogoggles
Croatian translation:zaštitne naočale s monostaklom
Entered by: Darko Kolega

08:10 Sep 12, 2011
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Chemistry; Chem Sci/Eng / exposure
English term or phrase: monogoggles
Safety glasses or goggles.
Chemical goggles or faceshield.
Chemical goggles.
Faceshield.
Gas tight chemical goggles.
Monogoggles
Darko Kolega
Croatia
zaštitne naočale od mono stakla
Explanation:
To smo tako zvali u laboratorij na faksu gdje san ja radio.
To je tzv. mono staklo od prozirne plastike
Selected response from:

Stefan Zuher
Croatia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2zaštitne naočale od mono stakla
Stefan Zuher
2 +2jednodijelne zaštitne naočaleDinap


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +2
jednodijelne zaštitne naočale


Explanation:
nisam sigurna tu su neke slike
http://www.google.com/search?q=monogoggles&hl=hr&client=gmai...

Dinap
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 296
Notes to answerer
Asker: hvala: jednodjelne...


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  drazenborcic
6 hrs

agree  sazo
11 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
zaštitne naočale od mono stakla


Explanation:
To smo tako zvali u laboratorij na faksu gdje san ja radio.
To je tzv. mono staklo od prozirne plastike


    Reference: http://www.google.hr/imgres?q=monogoggles&hl=hr&sa=X&biw=136...
Stefan Zuher
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: znači li mono: s jednim staklom ili ?


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mirta Didara: da, kao monokl (za jedno oko); zaštitni monokl ;)
22 hrs

agree  Mira Stepanovic: http://www.foerch.hr/product.aspx?p=3d7d10ac-cde5-4031-a273-... Zaštitne naočale otporne na grebanje, magljenje sa mono-staklima; to nije monokl već su to naočale sa mono-staklima tj. staklo je izjedna
1 day 20 mins